Sierra Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 måte å regne på, blir helt forvirra jeg. Det er jo ingenting som stemmer overens. Det finnes jo flere kalkulatorer, tickere osv, og jeg har en ticker, og bruker kalkulatoren fra libero.no, og de stemmer overens med hverandre. Ifølge dem er jeg 23 uker og 6 dager i dag. Men hos legen i dag, var jeg 24 + 2, i følge det runde4 skjemaet de bruker. Hva er mest rett tror dere? Man kan jo aldri vite helt sikker når man ble befruktet, så det er jo bare sånn cirka uansett, men synes det varierer så mye..
Gjest Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg bruker kalkulatoren på babyverden.no og den stemmer overens med legens hjul. Når du er til ordinær ul, er det termindatoen der som gjelder..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 For meg ble det også ulikt fra gynekologen og sykehuset. 2 dager forskjell. Samme termin - men de rekner tydeligvis to dager mer på sykehuset på de samme målene. Uansett - jeg holder meg til den jeg fikk av gynekologen - det er også den som samsvarer med bim og babyverden Så skal jeg heller innrette meg etter sykehuset om de vil endre på noe på den ordinære ultralyden... Og - jeg har ivf og vet nøyaktig når befruktningen skjedde - så det har ingenting med det å gjøre - tror det bare er to ulike utregningssystem....
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Aa bli foedt til termin betyr mellom tre veker foer termindato og to etter saa 2 dagar +/- er flisespikkeri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå