Tyren78-09+12 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg prøvde rotgrønnsaker og kylling her en dag, det falt absolutt IKKE i smak..småen brakk seg og spytta alt utatt..var ikke snakk om at han ville ha det! Han er 7,5 mnd. Idag prøvde jeg lapskaus, og det gikk ned på høykant Hvilke er deres favoritt? Har ikke prøvd flere enn disse to enda vi. Skal også sies at grønnsaksmos 4mnd på glass er en stor favoritt, i tillegg til fruktmosene i sånn 4-pack "yoghurt"beger
rima Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Grønnsaksmosen 4mnd er vel den eneste han virkelig ikke har likt... Han er nå 9mnd, men liker fortsatt 6mndglassene best - alle slags smaker og alle merker går ned på høykant! 8mnd med biter i er ikke like stas. Men det kommer nok etterhvert.
bally Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 type småfolk fiskeboller og kjøttkaker er det som spises her
Gjest Kira06 Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Her er det også grønnsaksmos 4 mnd som er den store favoritten. Hun kan gjerne spise opp hele glasset på få minutter. Jeg har ikke testet så veldig mange, men hun spiser stort sett alt hun får. Griner litt på nesen av nye smaker, men gaper for det. Matvraket vårt! Kjøpte faktisk den med rotgrønnsaker og kylling i dag for første gang, så det blir spennende å se om hun liker den. Disse fruktmosene synes hun også er gode, men etter å ha gitt henne det tre ganger med en uke mellom hver cirka, så har vi funnet ut at hun kun våkner på natten når hun har spist fruktmos. Så får mye luft i magen av det. Derfor moser jeg heller banan til henne, som hun får som "dessert". Det er det beste hun vet:)
Tuddeli Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Her er det spagetti med kjøttsaus og lapskaus som er favorittene. Har prøvd flere andre og laget litt hjemmelaget mat også, men da er det alt i fra grining på nesa til brekninger som er resultatet :-) Poden er 9mnd nå. Fruktmos glir ned, alt unntatt røde bær. Og brødskive med prim eller leverpostei er også godt, men er bare oppe i 1/4 brødskive foreløpig. Han ville nesten ikke ha noe annet enn pupp frem til 7 mnd, så det går da fremover. :-)
Anne:-D Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Grønnsakslasagne fra Hipp er favoritten, men hun liker det meste, både hjemmelaget og fra glass. Det tok ganske lang tid før hun begynte å like mat, men plutselig ble hun veldig glad i det
septemberpiken Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Favoritten er Hipp nudler med grønnsaker og skinke, og Hipp er generelt mer populært enn annen mat. Grønnsaksmos 4 mnd fikk jeg knapt ned en skje av, så her løsnet det først med mat når vi begynte med 6 mnd-maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå