Gå til innhold

Synes dere hjemmeværende kvinner er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelige samtalepartnere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvem jeg prater med. Hilsen hjemmeværende husmor :)

Skrevet

Haha.. Den var ny.

Enten er et menneske en god eller dårlig samtalepartner.

Har vel ingenting å si om hun passer egne barn, sleiker frimerker hele dagen eller feier skorsteinen!?!

Skrevet

Det finnes gode og dårlige samtalepartnere, og hvorvidt man er hjemmeværende er ikke det som avgjør om man er i den ene eller andre kategorien.

Skrevet

Ikke første gang jeg har hørt denne påstanden..kvinner som er hjemme med barn snakker jo bare om husarbeid, matlaging og barn vet dere:) Neida..

Skrevet

Jeg synes mennesker som kun snakker om barna sine, klær, hudpleieprodukter, vaksing og matlaging er kjedelige

Skrevet

Ikke glem strikking og annet håndarbeid. ;-)

Skrevet

Og de i jobb snakker ikke om det samme?

Vil påstå de jeg kjenne i jobb snakker minst like mye om dette som de som er hjemme.

De lager mat, gjør husarbeid og oppdrar barn de og.

Skrevet

Ja noen liker best sladder.

Barn er jo kjedelig, lizzom..

Skrevet

Ja, verden består av kun to typer mennesker: De som snakker om barn og de som snakker om sladder

Hahaha!!!

Skrevet

Så så, vi er jo på samme side som deg. Min erfaring er forøvrig akkurat den samme, i kantina på jobb snakker folk om nøyaktig de samme tingene. Det går i matlaging, barn, barn, barn, hobbyer, ferier og husarbeid. Alle mennesker interessert seg jo egentlig for det samme, og det er vel ikke så rart?

Skrevet

Jo jeg lurte litt :)

men ikke alltid lett å tolke på dette forumet.

Skrevet

Feil. De som snakker om sladder og de som ikke liker sladder.

Førstnevnte gruppe kjeder seg veldig når alt annet blir diskutert.

Skrevet

Jeg kjeder meg både ved sladder, barn og fjas-snakk

Skrevet

Hva liker du å snakke om da lille venn?

Skrevet

"lille venn"

Ouch, den svei! :-)

Liker å snakke om bøker, musikk, kunst, politikk og siste nytt innen fiskeri- og landbruksprodukter

Skrevet

Ikke alle, men en god del, ja.

Skrevet

Jeg er hjemmeværende husmor for tiden, snakker hverken om sladder eller barn noe særlig. Politikk, samfunnsdebatter, litteratur, religion, mine interesser som er hage og håndarbeid snakker jeg gjerne om med de som måtte være interesserte. Samt mitt fag ikke minst, jeg har tross alt en utdannelse og liker å holde meg oppdatert siden jeg skal tilbake i jobb når barna blir større.

Skrevet

Nei. Hvorfor skulle de være det?

Skrevet

Ikke nødvendigvis, men jeg vet om flere arbeidende kvinner som snakker som om de har vært hjemmeværende hele livet.

Skrevet

synes hjemmeværende damer som har barna sine i barnehage er late jeg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...