Gå til innhold

Nå er jeg lei meg:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært på sykehuset og tatt ultralyd - og fått konstatert at den lille i magen dessverre ikke lever:( Jeg var nå 10 uker på vei, og har hatt en liten blødning siden søndagsmorgenen - i dag er det tirsdag. I morgen må jeg inn på sykehuset igjen for å få hjelp til å få dette ut, det må jeg si at jeg virkelig gruer meg til... Det skal vel foregå ved hjelp av medisiner, og jeg må være på sykehuset til det hele er over. Ser for meg at det blir en lang og trasig dag, håper bare at det går fort...

Kjenner at det er tungt akkurat nå, men prøver å se framover. Vi har tre flotte barn i fra før, og prøver å glede oss masse over det:)

Fortsetter under...

Hei kjære deg. Så utrolig trist at svangerskapet ditt skulle ende slik... Jeg har selv vært gjennom tre aborter på rad, så vet hvor utrolig tungt det er å få beskjeden om at noe er galt. Ikke bare er det vanskelig å innse at fosteret ikke er levedyktig lenger, man er også proppet av hormoner i forbindelse med graviditeten, og det gjør en ekstra sårbar og ustabil. Fint at du kommer til på sykehuset i dag. Det er fryktelig tungt å måtte gå med fosteret i magen når man vet at alt er over, så det er like greit å få hjelp. Jeg skjønner veldig godt at du har noen tunge dager nå, men det blir litt bedre for hver dag som går fremover, og om noen måneder er du helt sikkert ovenpå igjen. Og du og mannen din har jo heldigvis barn fra før, så dere vet at dere kan, ikke gi opp, prøv igjen. Er sikker på at dere lykkes på neste forsøk... :)

Tusen takk for koselig tilbakemelding:) Nå er jeg hjemme igjen etter gjennomført abort. Det ble en lang og trasig prosess, hele 13 timer tok det + dobbel dose medisin før det hele endelig var over. Store blødninger gjorde at jeg måtte legges inn til observasjon etter først å ha kommet hjem. Nå sitter jeg her, rimelig sliten og tom. Masse tårer har det vært - men klarer å se framover, heldigvis. Det er som du sier, vi vet vi kan lykkes om vi prøver igjen - tross alt har vi vært kjempeheldige som har de tre barna som vi har. Dette siste svangerskapet var egentlig ikke planlagt, vi skulle være ferdige med tre. Men jeg kjenner inderlig på at jeg ønsker en til nå, så gjenstår det å se om mannen min blir med på et forsøk til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...