Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #26 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg ønsker at de mail vi sender til moderator om sletting av innlegg vi selv har lagt inn kan bli tatt hensyn til og at disse slettes asap!!! Jeg har sendt dere mail siden fredag og innlegget jeg har bedt om skal bli slettet er enda ikke slettet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 25. april 2010 #27 Del Skrevet 25. april 2010 Du ser jo hvor interessert hun er i å svare på tråder her på ris og ros også. Vi hadde engang en moderator som faktisk var litt kundevennlig, men hun om er nå ser ut til å titte innom hvert jubel år med en sekk med tomme løfter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 5. mai 2010 #28 Del Skrevet 5. mai 2010 Ønsker først og fremst at det blir ryddet opp i alle underforumene. Det er så mange av dem, og de er så lite generelle at det blir alt for få brukere på hvert sted. Dette fører til at vi nesten bare bruker skravle og annonym. Der kan man regne med svar på 5 minutter, mens om det samme inlegget var postlagt på andre forum kan det gå månder uten svar. Slå sammen forum så vi sitter igjen med 15-20 stykker, max. Da ville de bli mye mer interessante å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 5. mai 2010 #29 Del Skrevet 5. mai 2010 Skulle også ønske at det var et fargesystem som skilte mellom svar jeg har sett før i en debatt og nye svar. Når tråden blir lang og diskusjonen frisk er det vanskelig å finne de nye inleggene hvis de ikke kommer til sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #30 Del Skrevet 7. mai 2010 en liste over påloggede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #31 Del Skrevet 9. mai 2010 Neitakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 10. mai 2010 Takk for alle innspill. Anonymknappen er nå automatisk på på anonymforumet, ellers jobber vi med å få på en rapporterknapp og å få aktive linker i innleggene. Dette vil etter planen komme i løpet av mai. Mulighet til å bokmerke tråder ligger også i planene, men vil først komme om en stund. Ellers sparer vi på alle innspill fra dere og vil ta det opp igjen til vurdering ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå