webmaster Janne Skrevet 13. april 2010 #1 Del Skrevet 13. april 2010 Det satses stadig mer og mer på sidene våre og selv om jeg ikke kan love at det deres ønsker blir oppfylt, er det i hvertfall større sjanse for at noe kan skje nå enn før. Jeg vet at dere ønsker bedre søkefunksjon og aktive linker i innleggene, pluss at anonymforumet skal gjøres om slik at man blir automatisk anonym.. og bedre moderering av forumet.. Hva annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Del Skrevet 13. april 2010 Opprydding. Flytt f eks alle rene navnetråder til navneforumet. Rydd opp på 90+ som har blitt et rent slankeforum IGJEN. Flytt alle slanketråder over på Slankedebatten. Skaff egne moderatorer for hver forum. Ta deg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur inne på VG-diskusjon og se hvor profft det er lagt opp der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg synes man bør vurdere antall fora - slik jeg ser det, er det altfor mange kategorier - og altfor mange som ligger brakk. Hva med en brukerundersøkelse eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #4 Del Skrevet 13. april 2010 Unnskyld, men på VGD er det stort sett bare kaos, drittslenging, sensur og sletting etter dagsform og etter hvilken mod. som er på vakt. Håper ikke dib/bim vil legge seg på samme linja som VGD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Del Skrevet 13. april 2010 Redusere antall fora. Bedre med 10 levende enn 20 halvdøde... Kun ha anonymitet på anonym, hvem er far og ris og ros. (Kommer alltid bølger med tullemeldinger i blandt når man kan anonymiseres helt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Del Skrevet 13. april 2010 Minske antall forum betraktelig. Det er så lite tilfredsstillende å legge ut spørsmål på et forum hvor det ikke kommer et eneste svar. Hadde holdt med 10-15 maks og heller samle temaer som ligner. Ser jo på interessen på anonymforum og skravle i forhold til for eksempel hobbydebatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #7 Del Skrevet 14. april 2010 på anonym forum burde det ikke være anonym knapp... Burde blitt anonym automatisk, så skjer kanskje ikke sånn dumme ting som skjedde nå for litt siden... Vært en annen episode hvor en trykket feil også og det ble skikkelig snakk... Folk visste hvem hun var hvor hun bodde osv.... :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #8 Del Skrevet 14. april 2010 Var en tråd forrige dagen fra en bruker av mine/dine/våre - vedkommende ønsket seg anonymknappen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #9 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg ønsker meg ikke at anonymforumet gjør meg automatisk anonym. Syntes det er flott at det gir meg en valgfrihet slik det gjør i dag. Jeg ønsker meg ikke brukere som moderatorer (les folk som får betalt for å gå inn å moderere hele døgnet) Det burde dere har råd til med all den grusome reklamen dere spammer meg med. Jeg ønsker meg mye mindre reklame. Blir så utrolig irritert over blinkingen og pipingen og pop ups (som jeg selvfølgelig har blitt kvitt på min nettleser, men det er ikke poenget). Søkerfunksjonen er en vits, det har dere lovet å forbedre i flere år nå uten resultater. Jeg ønsker meg en mulighet til å merke innlegg av interesse. Så da vet du det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #10 Del Skrevet 14. april 2010 Så vil jeg legge til at du burde gidde å svare alle som skriver til deg på ris og ros. Det tar ikke så mye tid. Er faktisk veldig misfornøyd over jobben du gjør. Det hender du sletter innlegg som opplagt er til almen interesse og lar fulle navn og reklame stå urørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 14. april 2010 #11 Del Skrevet 14. april 2010 Rapporter-knapp med kommentarfelt ved hvert innlegg som kan trykkes på hvis innlegget bør slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 15. april 2010 #12 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg vil kunne se og lese alle innlegg selv om jeg ikke er logget inn. Har sagt fra om det før, men det er det samme enda. Om jeg ikke er logget inn, er det 0 svar på et innlegg, når jeg logger inn, ramler alle svarene inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 15. april 2010 #13 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor mange ganger et innlegg er åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 15. april 2010 #14 Del Skrevet 15. april 2010 Ja hvor mange ganger et innlegg er åpnet vil vi ha. Og hva jeg IKKE vil ha: Mulighet til å slette sine egne innlegg. Da blir det altfor mange som sletter saftige diskusjoner (som selvfølgelig ikke har gått over streken) bare fordi de ikke får den responsen de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2010 #15 Del Skrevet 16. april 2010 Enig med Frokostquiz - sletting av egne innlegg gir langt mindre underholdningsverdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 16. april 2010 #16 Del Skrevet 16. april 2010 Mulighet for sitering slik at vi kan trykke på en siterknapp og svare direkte på det innlegget/evt deler av innlegget vi vil kommentere. Slik det er nå blir det rotete med lange svarlinjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. april 2010 #17 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg ønsker meg ikke siter-knapp. Jeg er kjempe glad for at den funksjonen ikke finnes her, innleggene blir altfor lange da. Og jeg missliker sterkt innlegg av typen: Lang sitering for så å underskrives med "ENIG" eller noe sånn. Vil man sitere noe, så kan man jo bare kopiere inn eller gjenta det man vil kommentere. Sitering blir også lett til flisespikkeri som ødelegger hele tråden. Jeg ønsker moderering som gjør at tråder flyttes inn der de hører hjemme, da vil det bli mer oversiktlig og lettere å finne igjen innlegg senere. Jeg ønsker meg færre delforum. Det er for mange forum og noen av dem overlapper hverandre. Hva er f.eks forskjellen på Modne mødre og Mødre 35+ ? Og trenger man en egen barnevogndebatt når det finnes en utstyrsdebatt? etc etc Som en annen sier her - så ønsker jeg meg heller ikke mulighet til å slette egne innlegg. Jeg ønsker meg også at alle innlegg kommer under hverandre på en rekke - da slipper man å lete seg fram til nye innlegg midt inni en debatt. Og så ønsker jeg meg en "siste" innlegg knapp slik at man kan lese de nye innleggene uten å bla nedover gjennom en haug med innlegg i lange tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #18 Del Skrevet 17. april 2010 "Jeg ønsker meg ikke siter-knapp. Jeg er kjempe glad for at den funksjonen ikke finnes her, innleggene blir altfor lange da. Og jeg missliker sterkt innlegg av typen: Lang sitering for så å underskrives med "ENIG" eller noe sånn. Vil man sitere noe, så kan man jo bare kopiere inn eller gjenta det man vil kommentere. Sitering blir også lett til flisespikkeri som ødelegger hele tråden. Jeg ønsker moderering som gjør at tråder flyttes inn der de hører hjemme, da vil det bli mer oversiktlig og lettere å finne igjen innlegg senere. Jeg ønsker meg færre delforum. Det er for mange forum og noen av dem overlapper hverandre. Hva er f.eks forskjellen på Modne mødre og Mødre 35+ ? Og trenger man en egen barnevogndebatt når det finnes en utstyrsdebatt? etc etc Som en annen sier her - så ønsker jeg meg heller ikke mulighet til å slette egne innlegg. Jeg ønsker meg også at alle innlegg kommer under hverandre på en rekke - da slipper man å lete seg fram til nye innlegg midt inni en debatt. Og så ønsker jeg meg en "siste" innlegg knapp slik at man kan lese de nye innleggene uten å bla nedover gjennom en haug med innlegg i lange tråder. ronja røverdatter" ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 17. april 2010 #19 Del Skrevet 17. april 2010 moroklump*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #20 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, men jeg er enig i alt hun skriver! Og det er utrolig irriterende med siteringsknapp. Håper ikke DIB/BIM/BAM får det, innleggene blir utrolig lange og det blir slitsomt å lese igjennom. Hilsen ENIG-dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 18. april 2010 #21 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg synes det er slitsomt med kopiering slik du gjorde i innlegg over, det blir mye å lese gjennom for å finne sitatslutt/kopislutt. Det ville hjulpet om kopien var i en annen skrift i det minste. Ellers er jeg enig i at en del folk ikke har vett til å slette det som ikke skal kommenteres slik at siterinnleggene blir unødig lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanaomi Skrevet 18. april 2010 #22 Del Skrevet 18. april 2010 se tråden jeg SAVNER :-) der er det jeg ønsker meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Laus Skrevet 19. april 2010 #23 Del Skrevet 19. april 2010 Færre forum. Vi trenger strengt tatt ikke "kosthold-trening" og "kostholdsdebatten" Ei heller "gullkorn" og "fra barnemunn" Hva med å slå sammen "ammedebatten" og "brystavvenning", samt å slå sammen alle syksomsdebatter inn i "sykdomsdebatten". Og er det noen som bruker "datasnakken"? Osv osv osv..... I tillegg er jeg enig i alt over bortsett fra siteringsknapp. Blir for slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #24 Del Skrevet 22. april 2010 Hva med en debatt som går på de som har med barnevern å gjøre? Gjelder jo veeeeldig mange, så kanskje et tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 24. april 2010 #25 Del Skrevet 24. april 2010 ....der var tråden ... jeg ønsker meg som sagt kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå