Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Har fått brev i dag om at søknaden er innvilget og sånn, men det står ikke noe om utbetalingsdato. Og når jeg sjekker NAV sine hjemmesider så står det jo en haug med utbtalingsdatoer hver mnd. Så åssen funker det? Er det flere utbetalinger per måned eller er det bare en som jeg er vant til fra arbeidsgiver?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Det er bare en utbetaling i mnd. De har en dato de begynner utbetalingene på, og en dato da utbetalingene skal være ferdig. Og en av dagene i den perioden vil du da få pengene dine. Men som oftest vil man få utbetalingen sin på samme dato hver mnd, det gjorde hvertfall jeg.
Gjest Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer/202542.cms hehe, ja dette var klar beskjed.... Eller ikke. Jeg fikk en gang i måneden sist, og regner med at det er det fortsatt. Får vente i spenning på hva som blir utbetalingsdato:)
Gjøkeredet③ Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Ok. Takk for svar. Ikke lett å forstå seg på denne NAV jungelen. Permisjonen min begynte 31.03, så da får jeg vel første utbetaling i slutten av April jeg da kanskje ca typisk...
Gjøkeredet③ Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Trykke anonymknappen ved en feiltakelse på første innleggt, så det er jeg som er Hi )
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Du får nok utbetaling en gang mellom den 23. og 30. april ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå