Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Leste svaret ditt i en tråd her ang din favorittvogn og lurer på en ting jeg håper du kan svare på Hva var det som gjorde at du likte Emmaljunga Edge bedre enn Simo? Jeg er SÅ i tvil hva jeg skal velge.. De står så likt.. Emmaljunga er noe lettere, men det har ikke noe å si her...Så hva ellers?
Mathea09 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg liker også Simo kjempegodt, og når jenta mi var nyfødt elsket jeg den herlige myke vugginga (da den var suveren til å bysse henne i søvn:)). Liker detaljene til emmaljunga med lufteluke bak, mykere sittecomfort, polstrete seler (stretch i selene slik at de ikke behøver å justeres selv som du endrer fra liggestilling til sittestilling), integrert myggnetting (som jeg også kan bruke som solnett og kattenett), og ikke minst muligheten til å dra kalesjen helt frem ved f.eks sol og sterk vind. I tillegg syntes jeg etterhvert at simoen ble litt vel mye vugging på tur, og tok derfor sjansen på en litt stivere emmaljunga som allikevel har glimrende fjæring på humpete vei. Vi har passat og volvo v70 stasjonsvogner og emmaljunga med classic understell (sportsdel) går rett inn uten å sette på tvers, mens det ble litt trangere i bilen med simo. Det ER forskjell på å trille disse vognene da den ene gynger mer enn den andre, og det var overgang å skulle trille en stivere vogn, men nå er jeg kjempefornøyd. Selv om simo er tyngre er den lettere å svinge med grunnet "mykere". Du blir glad i disse vognene uansett hvilken du velger og barnet ditt har det godt i begge:). Prøvetrill i butikk.
Lykke X 4 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 må bare spørre litt i denne tråden, er ikke HI Men hva synes du om happy i forhold til disse to vognene? Sitter og har lyst på happy igjen, men tenker og på Simo eller Edge duo. Kan ikke du gi en vurdering av disse opp mot hverandre?
Mathea09 Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg skal prøve å sammenligne brio happy mot simo og emmaljunga (classic understell). Happy er min favoritt av alle vogner (jeg har testet) når det gjelder min egen trillekomfort, akkurat passe "vugging". Stivere enn simo, men mykere enn emmaljunga. Brio har stor handlekurv. Hjulene til simo er litt bredere enn brio og emmaljunga så det likte jeg godt hos simo (følte at det bidro til litt bedre følelse mot underlaget i forhold til risting). Simo er nok kanskje den vogna som fortsatt er min favoritt som "dundre" rett fram uten å tenke på hull i veien/ store stener osv. Brio er den vogna som er best for meg å trille, men med vinterpose føles den litt for smal siden jeg er vant til simo og emmaljunga som er bredere. Man skulle ikke tro de cm hadde noe å si, men jeg føler at dattera mi ligger trangere i brio. Først og fremst fordi den er bredere velger jeg nå å ha emmaljunga med classic understell (byttet selv ut stålkurven til stoffkurv) i stedenfor brio happy. Synes jenta mi ligger så innmari godt i emmaljunga edge så det er det som ble det avgjørende.
Lykke X 4 Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Tusen takk for utfyllende svar vanskelig å velge mellom simo og happy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå