Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 13. april 2010 #1 Del Skrevet 13. april 2010 Kom fra et familiebesøk og oppdaget til min store forskrekkelse at jeg hadde blødd og blødde....fikk sjokk kan man si, så jeg ringte legevakten og fikk snakke med en hyggelig dame som ba meg ringe direkte til kk og se om jeg kom til der med en gang, ellers skulle jeg komme rett på legevakten. på kk var hun veldig tilbakeholden og type, dette er vanlig for de fleste mentalitet, hjelper ikke det når jeg ikke har blødd i svangerskapene mine forutenom da jeg faktisk mista...så jeg fikk litt panikk når hun ikke så ut til å ta meg seriøst, men jeg kunne nå komme til en sjekk. kom opp der og hun fant hjertelyden med en gang, den var sterk og fin som hun sa og jeg lettet jo hundre kg på et blunk, hun ville se om jeg hadde blødd mer, noe jeg ikke hadde gjort da...så fikk vi beskjed om at jeg måtte ta en innvendig og utvendig undersøkelse*blæh* og at det var litt ventetid.. var et annet par som hadde ventet i over 3 timer så jeg så jo for meg hele kvelden ryke...men vi kom inn etter 20 min*lettet* legen var kjempe proff, han spurte mange spm og sjekket meg, eneste jeg mislikte litt var type blikk som sier: jeg liker det jeg ser blikk*mumle* følte meg en smule avkledd og sårbar i et sårbart øyeblikk, mannen var med inn heldigvis ellers hadde jeg nok rømt undersøkelsen... alt så bra ut med gullet, hun er så stor som hun skal være og dem fant ikke noen direkte årsak til frisk blødning, de tingene det kunne være i teorien ville gitt en annen blødning, type brunt og gammelt, men ikke helt ferskt som det var i mitt tilfelle...fikk beskjed om at skjedde det igjen måtte jeg komme med en gang...så åpen retur er greit, sjøl om jeg håper det ikke skjer.. på toppen i går så skulle svigermor være barnevakt for kommende storebror når vi dro til kk og hun maste om alle de spontanabortene hun hadde hatt som om det var totalt dagligdags at det skulle skje og dte var liksom ikke så viktig for det fantes jo flere fisker i havet som hun sa*mumle* det gjorde meg en smule sår, vi har gått igjennom mye for å få til dette, og hun ble naturlig gravid bare en så på henne....synes folk kan være utrolig tankeløse i en sånn situasjon enkelte ganger og spes når det kommer fra så nære folk som henne...noen ting klarer jeg å bite i meg mens andre ting da bare renner det over..hedligvis så min kjære reaksjonen min og sa at vi går vi og dyttet meg ut døra før jeg eksploderte der og da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141718303-i-g%C3%A5r-var-det-min-tur-til-%C3%A5-ramle-ned-d%C3%B8ren-p%C3%A5-kk-for-en-hasteul/
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. april 2010 #2 Del Skrevet 13. april 2010 Heisann! Skummel historie med god slutt! Det er da måte på til drama her inne for tiden... Håper det var siste gang du måtte haste til kk...ever! Lykke til...håper du har mulighet til å ta det med ro, og ta godt vare på deg selv... Og ikke alle har helt antenne og finfølelse...det har vi vel alle opplevd tenker jeg....Skrekk og gru!!!! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141718303-i-g%C3%A5r-var-det-min-tur-til-%C3%A5-ramle-ned-d%C3%B8ren-p%C3%A5-kk-for-en-hasteul/#findComment-141718776
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 uff så ekkelt!!! Men gud så bra at alt er fint med lille i magen:) Hvor langt på vei er du? Fikk du ingen forklaring på hva blødningen var heller? Jeg hadde blødning når jeg var 12+5 og 15+5 men gyn kunne ikke se hvor den kom fra (friskt blod hos meg også) Blir jo helt på tuppa når jeg ser blod (har en exu, en ma og 1 sa bak meg i fjor) men siden har det heldigvis vært blodfritt hos meg:) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141718303-i-g%C3%A5r-var-det-min-tur-til-%C3%A5-ramle-ned-d%C3%B8ren-p%C3%A5-kk-for-en-hasteul/#findComment-141720507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå