2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg tok en g-test i går kveld og den var sterk positiv ikke noe tvil om det. Kunne ha hoppet i trekant for lykke, men i dag er jeg bare redd. Morgen var alt fint og jeg hadde det helt supert. Gikk på do for litt siden og oppdaget at jeg hadde litt rosa spotting. Ha dere erfaring med det? Kommer jeg nå tilå miste den lille spiren eller kan det bare være en festeblødning. Er ikke langt på vei egentlig. Håper så på at dette vill gi seg i løpe av dagen , men er veldig usikker nå. Skal til legen i morgen, pga av andre ting men tenkte å høre med han også. Det hadde bare vært hyggelig å høre deres meninger og erfaringer. Klemmer
BettyBoob Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 høres jo veldig ut som festeblødning da! Og ikke uvanlig å spotte litt i grav. Jeg drister meg til å si GRATULERER!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Det er ikke uvanlig å få spotting/liten blødning i begynnelsen av et svangerskap leste jeg nå nylig. *hvisker stille et gratulerer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå