Emelina Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Noen som er inne på dette med babyklister her? Før het det "Berberis fructus comp D4" og det var viktig at det stod D4 på slutten. Har fått med meg at det har fått nytt navn, men litt usikker på om det er det rette jeg har funnet... "Fructus femina D3" har jeg funnet, er det rett? Og hvorfor heter det D3 nå, når det var så viktig at det måtte være D4 før?
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Aldri hørt om, hva er dette?
Emelina Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Googlet det for å gi et best mulig svar! Klippet inn et svar noen hadde fått fra Frøyaklinikken: "Babyklister" blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tedens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling får å styrke livmoren. Vi på klinikken synes dette er et spennende suplement til behandlingen vi gir, og synes at den har god effekt. Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendes til å miste uten tydelig grunn. Jeg brukte det den pp jeg ble gravid sist. Vi brukte lang tid på å bli gravid, så bestilte babyklister fra Danmark. Så tenkte jeg skulle bestille nå også, men nå er navnet forandra og ikke lett å finne fram i en jungel av homeopatiske midler på en dansk nettside, hehe.
mia engel&fia frøken Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 hei, dette hørtes spennende ut, si fra her hvor du finner det til slutt jeg har aldri hørt om noe slik..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg har brukt dette flere sykluser uten resultat, dessverre Uansett så bestilte jeg dette på helsehelse.dk eller noe sånt. Og ja, det heter nå Fructus femina D3 og ikke D4, da den har utgått!! Det står litt om det på den danske hjemmesiden helsehelse: http://helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html 1 flaske går veldig fort så anbefaler deg å kjøpe 2 flasker dersom du har tenkt å prøve det ut Lykke til Klem fra
Emelina Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2010 Her er et svar jeg fikk inne på Assistert befruktning: Fructus femina er det samme som babyklister. Jeg bruker det selv i forbindelse med prøverørforsøket. Så vidt jeg har lest og forstått, så er D3 det beste. Det betyr vel at det er utblandet 3 ganger, mens D4 er utblandet 4 ganger... eller noe sånt Derfor er D3 sterkere. Og til alle som bestiller dette på nett fra Danmark; de har det på enkelte apotek i Norge, bare ikke i hyllene. Så det er bare å spørre betjeningen.
Gjest Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Bare å sende en mail til Brekstad Apotek i Trondheim, så får du i posten i løpet av en dag eller tre. ) (funka ikke for meg da.. Har ikke brukt den på ett år, men er gravid nå da)
Emelina Skrevet 15. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2010 Tusen takk for tipset! Nå er babyklister på vei til meg allerede!
Kone&kone Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 I Oslo vet jeg i alle fall Apotek1 Nordstjernen i Stortingsgata og Fyrstikktorget Apotek har andre homeopatmidler, så verdt forsøket å sjekke med dem om de har. (Og gi gjerne tilbakemelding hit om hvorvidt de har, for de som lurer senere!) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå