Gå til innhold

Da var navnet til lillemor klart:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linn Erle skal hun hete:) Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hadde det vært en gutt skulle han hett Throsten?

Skrevet

Kjempe fint :)

Skrevet

Skjønner ikke at jeg gadd og dele gleden med dere engang.. Selvfølgelig sier vi ikke linnerle, men Linn - - Erle! Hva er problemet til folk? Både jeg og kjæresten min synes det er et nydelig navn til en nydelig jente!

Skrevet

Snakk om å lage problemer for barnet! Ufattelig stygt navn

Skrevet

Jeg syns det var et nydelig navn, ikke bry deg om de dustete komentarene her inne .

Skrevet

Har du vireklig ikke tenkt på fugleassosiasjonen HI?

Skrevet

Og får hun en lillesøster kan hun jo hete Lerke!

Eller kanskje Polly Ester:)

Skrevet

Hvis dere får en datter til, kan dere jo kalle henne Martine Bianca - etter drikken, du vet!

Skrevet

Ha ha, Polly Ester!!! Den var fantastisk :-))

Skrevet

Fulgleassosiasjon?? Hadde vi skrevet Linnerle er det en fugl.. Men ikke Linn Erle.. Takk til de som er enig med meg:) Blir veldig lei meg nå dere sier jeg skaper problemer for jenta vår. Vi vil hun skal ha et vakkert navn, og hun er virkelig en liten Linn Erle..

HI

Skrevet

Var dette virkleig et seriøst innlegg??

Hva med Kai Jack til en lillebror..?

Skrevet

Erle er et flott navn i seg selv! Linn bare ødelegger hele greia i denne sammenhengen. Uansett hva dere synes og mener om navnet så ser dere jo allerede her at folk ser for seg en liten svart og hvit fugl, og ikke en nydelig liten jente. Har det forresten striefet dere at denne lille jenta skal bli voksen? Barndommen er en meget begrenset periode i et langt liv, selv om hun er tusselusse søt nå, så vokser hun snart like kvisete og gjennomsnittelig som resten av oss;)

Skrevet

Håper dere og barna deres aldri kommer i nærheten av meg og min datter. Stygge er dere!!

Skrevet

Du spurte jo om hva vi syntes. Dere har jo tydeligvis bestemt dere så da er det vel bare å kjøre på da. Men jeg tror nok ikke dette er siste gangen folk vil gjøre seg tanker om lille Linn Erle, for navnet gir utvilsomt assosiasjoner til noen helt annet.

Skrevet

Joda, navnet kan være fint det, men jeg liker det dessverre ikke fordi jeg assosierer det med linnerle. Husk at barn mobber for alt og ingenting...

Skrevet

Erle er et pent nok navn i seg selv. Å sette det harry navnet "Linn" foran, ødelegger jo bare navnet helt. Kan heller ikke legge under en stol at når en kaller barnet sitt opp etter en fugl, ber en om at barnet blir et mobbeoffer.. Sorry, men du ba om min mening.

Skrevet

Hvorfor er dere så slemme ?

Det er da mange andre norske navn som har dobbel betyding !

Som feks :

Bjørn

Mynthe

Tone

Helle

Sol

Ask

Skrevet

Fint navn, hun kommer til å kle det:) Hva så om det er et "fuglenavn", folk har da navn etter både dyr, blomster og annet. Hun skal ikke heter linere engang, men Linn Erle.

Hva med alle "stakkarene" som heter f eks Bjørn, Stein, Liv, Sol, Vår, Iris, som har navn av direkte betydning? De må ha det kjipt hvis det er mange som dere der ute... For ikke å snakke om Vår Staude i tv2, tror hun har klart seg helt fint jeg. Får håpe dere ikke lærer barna deres til å erte andre for navnet sitt.

Skrevet

Haha...bare tulla og dere bet på som vanlig. Hvem vil kalle opp barnet sitt etter en fugl?

HI

Skrevet

Uansett hvordan dere skriver det, når dere sier navnet blir det linerle uansett hvordan dere snur og vender på det.

Da kan dere like gjerne kalle henne "Linn Erle i to ord - ikke sånn som fuglen"

Med minder hun skal utrustes men en navnesmokk, barnevognsskilt, navnenlue, navneglass eller navnelapp til enhver anledning.

Du spør om min mening. Jeg synes navnet er en gammel vits som vi hadde morro av som barn. Som nevnt over her.

Kaj Jack, Lin Erle, Polly Ester, og for å ta med etternavnene vi også hadde det morsomt med: Lydia Nalen, Tom Grav, Tom Skalle, Lise Berg, Aksel Rygg, Leif of Brian.

Det er ikke helt sant det med at navnet ikke skjemmer.......

Skrevet

Det er ikke så lett å skjønne hva som er fleip eller fakta på disse sidene. Jeg tror på det meste etter Carosandertråden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...