Gjest Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Har 3 barn, og var veldig øm i puppene tidlig i sv.skapet med dem. Nå er jeg gravid igjen (bare 4+3), men puppene er helt fine. Var litt ømme igår, men fine igjen idag. Jeg blir helt nervevrak FORDI siste 2 år har jeg hatt 2 MA, og da var puppene mine veeeeldig lite ømme... så for meg er d et litt dårlig tegn.. I tillegg så har jeg i mine 3 fine svangerskap hatt normal/hard mage, og de to som endte i MA hadde jeg mye mageknip og diaré. Og d har jeg nå oxo... Kan ikke spise noe som helst nesten.. Kjenner jeg får litt hetta... Noen som har opplevd noe lignende ??
inos Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Kjenner godt den følelsen med symptomjakt og sammenligne med tidligere svangerskap som har gått galt. Ut fra min erfaring har ikke graden av ømhet/størrelse i puppene vært av betydning for om det har gått bra eller ikke. Skriver opp mine erfaringer: 1 : Ømme/store pupper, velskapt barn 2 : Ikke endring pupper, velskapt barn 3 : Ømme pupper, SA 4 : Ikke endring pupper, SA 5 : Ikke endring pupper, velskapt barn 6 : SINNSYKT ømme/store pupper, SA 7 : Litt ømme pupper, 6+1 i dag, så håper utfallet blir velskapt barn! Håper spirene som skal bli til 4. mann holder til desember for oss!
Gjest Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 D var fint å høre ) Tusen takk !! Blir helt ufrivillig stresset... hehe.. Ja, vi får håpe vi går en jul med babygurgling i møte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå