Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Både samboeren min og jeg hater å danse. Hvis vi danser, er vi stupfulle og burde heller vært sendt hjem, for å si det sånn.....:-) Vi har lyst på en fin bryllupsfest, men MÅ man danse den pinlige (i vårt tilfelle) valsen?
Gjest Toxic Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Man må ingenting. Det er deres dag, gjør den slik dere vil ha den.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Neida, men se på noe andre valg: Før humor inn i bildet, vær helt alvolig når brudevalsen starter (ha avltale med noen som anonserer og spiller musikke for dere) stil dere opp i vals stilling, musikken starter, og fugledansen slår til ;-) Eller sett opp så det er brudens mor og brudgomens far og omvendt, som tar første dansen :-) Det gjorde vi, nesten finere måte å visee starten på en ny familie :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Sant det, vår dag, da burde den jo være slik at VI liker den :-) Morsom idè med fugledansen, men det fremstår for meg som enda verre enn valsen. Hater som sagt å danse, uansett hvilken dans det er. Da er det bedre å sende muttern & co ut på gulvet :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Nei, det må dere absolutt ikke. Det er DERES dag, og alt dere gjør den dagen skal være lystbetont. Man skal ikke måtte grue seg til noe på sin egen bryllupsdag. Skipp valsen med god samvittighet, dersom dere ikke vil...
Gjest sug lut Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Man MÅ veldig lite her i livet. Spesielt når det gjelder ting utover spise, bæsje og sove.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Selvsagt må dere ikke danse! Et bryllup skal være lystbetont for brudeparet. Vi velger å ikke gifte oss i det hele tatt fordi det ville innebært et år med vondt i magen og dårlige nerver. Man gjør ikke ting man ikke ønsker!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 I den reviderte ekteskapsloven er det faktisk et påbud om å ha brudevals. Hvis denne ikke gjennomføres, kan en av partene (eller begge) de nærmeste tre år fra ekteskapets inngåelse kreve at det erklæres for ugyldig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Jeg danser ikke av prinsipp, så vi hadde ikke brudevals, og det gikk helt fint
LiMette og lillegutt Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Haha, lo høyt av kommentaren til sug lut her:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå