weh85 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei jenter, har dere tenkt å kle på barne bunad på 17. mai? Spurte sambo i går om vi skal ha bunad til småen, men han mente at det er ikke nødvendig ( vi har ikke bunad selv altså). Men man må vel pynte de små litt, og hvordan pynter man en baby ellers da? Sambo mente at vi kan jo bare pynte barnevogna litt hehehe... Kom igjen, hva gjør dere da?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hei:-) Ikke hør på samboeren din....hehe:-) det er da så koselig å pynte de små på 17.mai også. Vi har en arvebunad, men den blir litt stor på 17.mai, så her blir det dress og hvit skjorte:-) Man kan jo pynte både babyen og vogna:-)
Guttemamma x 3 Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Åja, her pyntes babyen til 17. mai ja. Minstemann her skal ha barnebunad. Han ligger jo ikke i vogna hele dagen.
ღMadame_mim ღ Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Her er veslejenta nesten nøyaktig 2 måneder på 17 mai. Selvfølgelig skal hun pyntes! Blir ikke bundad i år da, men en nydelig kjole med bolero/jakke inntill! Til neste år tenker jeg nok hun skal ha bunad :-)
mammanr2, snart3 Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Min mor strikket en bunad til min første datter( som er 2 år og 7mnd) ,hun har brukt den masse. Når passer hun den ikke ,så min andre datter på 1år skal ha den på nå til 17 mai Man skal altid pynte seg til 17 mai:)
Gjest eelis+kian Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg bestilte nettopp bunad fra Name It, den skal brukes både på 17.mai og i navnedagen :-) Han skal bli så stilig atte! Han er 7 mnd på 17.mai og 8 mnd på navnedagen, så han kommer til å være mer ute av vogna enn inni :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Hei! Ja her skal å lillegutt pyntes...kjøpte en kjempe søt buksedress med vest og propell som vår mellomste hadde i vårt bryllup for 3år siden så den skal han ha.de to eldste har hatt bunader fra dem var ca 2år,men i år passer dem ikke så her blir det litt nytt til juledressene dem fikk,tenkte å kjøpe ny bunad til dem neste år...jeg hadde på dem matrosdress når dem var rundt 1år på 17mai.er jo så kos å pynte dem så her pyntes det;-)
Trultetryne Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Jeg kjøpte Name-It bunad til Snuppis i dag. Var 30 % avslag også så den var jeg heldig med Tror det var fjorårsmodellen, men det gjør da ingenting!
Bumblebeee Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Åja, pynte de små er jo så koselig:) Kjøpte en bunad i str 50 fra Name it som lillegutt skal ha, får se om ikke jeg får tak i matchende til storesøster på 19 mnd. Da blir de sååå fine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå