nr 2 på gang i mai Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Vi har tidligere fått skriv fra bhg om man godtar at ungene får bade på tur, være med på tur osv, jeg har ikke godtatt at gutten min skal være med på badeturer, han går bare 2 dager i uka, fikk nå beskjed om at alle turer blir lagt til hans dager fordi de er ekstra bemannet da. De har ikke personale igjen i bhg når de er avgårde, så dette resulterer i at jeg må ha lille hjemme alle turdager i nærheten av vann da... Hva hadde dere gjort? Syns jo det er kjipt og måtte betale for dager han ikke kan være der, samtidig som jeg ikke syns det er riktig og gi etter og med at vi faktisk har fått et valg...
rosa og en blå Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 badeturere eller i nærheten av vann du er redd for - de kan ikke legge om turdagen fordi du ikke vil han skal bli med. sorry. de må velge de dagene som passer best for presonalet\gruppa med barn etc.
Gjest amandine Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Da får han bli med på tur men holde seg på land. Om ikke det er basseng innendørs, da. Du har sikkert gode grunner for å ha sagt nei, så da må det taes hensyn til. Hvis du ikke har gode grunner kan du kanskje fire litt på kravene? Så det ikke går ut ove alle andre? Man må gi og ta litt...
Panterjenta85 Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 men han kan vel være med på tur og la vær å bade eller? Skjønner at det kan være kjedelig om de drar til en svømmehall da.. Ser den.. Men er det en sjans for at gutten din kan bytte avdeling til noen som har turdager andre dager da? Eventuelt være med en annen avdeling når hans drar på tur? Jobber selv i barnehage og har flere ganger hatt besøk av barn fra andre avdelinger i lignende situasjoner.
nr 2 på gang i mai Skrevet 13. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2010 Jeg har veldig gode grunner til hvorfor jeg ønsker at han ikke skal være i nærheten av vann med bhg. Men grunnen til at de reiser på dagene hans er fordi de er ekstra bemannet pga sønnen min som er minst, er kun ei avd, liten bhg.. Syns bare det blir så rart når man får valget om hva de skal få lov til liksom, men alternativet er at jeg må være hjemme fra jobb OG betale for ei uke denne md som han ikke er der...Men takk for svar:)
rosa og en blå Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 men, drar de på svømming eller er de ned ved vannkanten?
nr 2 på gang i mai Skrevet 13. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2010 Begge deler, føler de oppsøker vann hele tiden, hehe.. Må vel bare ta det opp med dem tenker jeg. Kan jo ikke ta fi fra jobb hele tiden..
rosa og en blå Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 i vår b-hage drar vi aldri på svømming. om det skjer (en skjeden gang) er det en voksen med ETT barn, kan ikke forstå at noe annet er lov. men nei, når du har valgt at han ikke kan dra på plasser hvor det er vann, så må noen andre i b-hagen passe han mens gruppen hans er på tur til vannet. om de har 4-5 voksne med på tur, så kan de kansje dele gruppa i to? en gruppe går ned til vannet, den andre spiser maten sin og leker et annet sted.
nr 2 på gang i mai Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2010 Ja syns de burde hatt et alternativ og tilby i detatserpå at det ordner seg:) minste..S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå