Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Skal trekke noen visdomstenner i dag, og jeg kommer vel til å ha veldig vondt for å spise de neste dagene...noen som har tips til mat som er lett å spise med vondt i munnen?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Suppe!! Jeg spiste taco samme dag jeg, og det var ikke så godt... (Ble ikke så veldig vondt der jeg hadde trukket, men man blir veldig øm i musklene rundt munnen!!) Unngå å spis ris til såret er grodd! Den legger seg nemlig nedi hullet, og er ekstremt vanskelig å få den opp igjen!! Og unngå mat der du må gape høyt!!!
Martin+Mamma Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Banan og grøt, fruktpuré og lapskaus. Den samme maten som unga får før de fyller 1 år. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Uff, hadde så vondt at jeg tok av 4 kg iløpet av uken jeg, og det var bare med en tann. Ga ikke ut noe ekstra smertestillende der jeg tok den, så fikk bare tips om paracet og ibux.. Funker dessverre ikke allverdens.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Jeg trakk to visdomstenner forrige uke.. Mitt råd er å kjøpe inn smoothie, suppe og sugerør.. Da funket det ganske bra å få i seg næring! Også et råd til: ta smertestillende FØR bedøvelsen går ut! Den varte ca en time etter jeg dro fra tannlegen, men rakk ikke å ta tablettene før bedøvelsen var på vei ut, og da hadde jeg helvetes vondt, fram til tablettene begynte å virke:S (Fikk resept på paralgin forte av tannlegen, og det hjalp godt)
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Jøss, hadde dere så vondt?? Jeg har trukket to og operert ut en, skal ta den siste snart. Jeg hadde ikke noe særlig smerter.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Hjelpes... fantasien er grenseløs når det gjelder å finne på noe å spørre om...jeje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå