Spire nr.2 <3 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Og hvorfor beg.dere? takknemli for alle svar
Thea <3 Lotte Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hei Du full ammer du da, regner jeg med? Hvor for tidlig født er barnet ditt? Og hvor stor og hvor gammel er h*n nå? Tulla vår fikk aldri noe annet enn flaske. Og det ser da ut som om hun ikke har lidd noe av det..hun fyller 2år nå i April og er frisk og rask:) Jeg mistet melken og hadde ikke annet alternativ..
Noah 08. Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Begynte på sykehuset da han var ca 5 uker. Ble sondematet før d. Er født i uke 30,tålte ikke fettstoffet i morsmelk. Er nå en stor & frisk gutt på snart 2 år:)
lille sprelle Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Vi begynte å gi flaske når ammingen var etablert i form av at hun hadde fått riktig sugeteknikk osv. Dvs. etter ca 1 mnd eller noe sånt. Hun måtte ha tillegg på kopp eller flaske til ca 5 mnd, da jeg kunne gå over til fullamming. Vi fortsatte med en flaske hver kveld slik at hun ikke skulle glemme det. Var ikke så langt unna fullamming frem til ca 10 mnd. Har 5 uker prem og dysmatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå