Jamilla Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg hadde min siste mensdag den 25mars og har hatt ca32dagers syklus de siste mnd.. på fredag begynte jeg å små blø bitte litte granne og gjør det fortsatt, litt vondt i magen sånn jeg har med mensen, men mensen kan da ikke komme allerede nå........ er det noen som har erfart lignende,, festeblødning eller forvirret kropp?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 hmm..litt tidlig for mens egentlig ja...samtidig så er en festeblødning veeeldig liten og varer ikke over flere dager...mer som spotting ihvertfall.. det en lege sa til meg engang.egget er så mikroskopisk lite når det graver seg ned at det er ikke rare sporet det etterlater seg... kan være e hormonell blødning /hormonforstyrrelse eller at kroppen din faktisk har hikket litt og det er mens du har...kan det være en forsinket el?? det sies jo at man er ekstar fruktbar om man blør litt ved el...igjen tror jeg ikke det heller varer over flere dager...hmmm... så ikke noe lett å gi noe fasit...kroppene våre er jo så forskjellig..krysse fingrene for at du er gravid uansett da:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 ble ikke registrert så dytter litt...
Jamilla Skrevet 13. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2010 Tror det har gått helt i stå for kroppen min, den vil tydeligvis hvertfall ikke det samme som meg......frusterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå