Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Før sov han gjennom natta, avbrutt av 1-3 måltider alt ettersom. Nå i de siste nettene så når han våkner for mat i ca 1 tia så sovner han ikke etterpå. Ligger bare å småskriker. Jeg går å gir smokk og trøst osv. Men tilslutt begynner han å skrike mye. å da virker han mere sulten. Blir helt gal vil jeg ikke gir etter å gir han mat. Mater han igjen, men da begynner gulpinga sikkert fordi han har overspist. Sovner kanskje en halvtime/ time før det hele starter om igjen. Han har også blitt vanskeligere å legge, men skjønner det kan variere mye. Sånn går det gjennom natta. Kjenner jeg er helt utslitt av så lite søvn. Hjelper ikke at 3 åringen kommer til oss å sover. Hun har begynt å nekte å sove hele natta i senga si. Har prøvd å tatt opp kampen par tre ganger og endte med skriking i timesvis på henne også. så vi har latt henne komme for å få noen timer søvn. Noen som har noen tips til å få minstemann til å sove ettermat igjen?Vet han får nok mat fordi han henger i puppen hele kvelden før han legger seg, men nå vil han det på natta å.. har tenkt på økedøgn, men det varer jo ikke mange dager i strekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå