Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Ser han ikke selv at han er STYGG? Jeg fatter ikke hvor han tar selvtilliten sin fra!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Helt enig. Han er noe av det styggeste jeg noengang har sett. Ikke spesielt smart heller. " I like what I see!" Hahahaha.
Mortilbarn Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Ja uffda. Tenk at han ikke går med papirpose over hodet hele dagen, skamme seg bør han! Evt. er mannen såpass voksen at han har skjønt at han får takke seg til de genene han har.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 tror egentlig han er litt "ute".. ikke helt normal.... derfor unnskylder jeg han;)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 hehe, hva er galt med " I like what I see!" ? (Han sa vel strengt tatt "I see what I like!", så smart som han er)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Er det ikke lov å like sitt eget utseende selv om ikke andre gjør det? Har man ikke lov å oppføre seg "sånn" eller "sånn" fordi man ikke er "pen" nok? Så hvis man ikke ser kanonbra ut så burde man snakke lavt, skamme seg litt, sitte med hodet ned og skikkelig gi uttrykk for at "jeg vet jeg ikke er like bra som dere, beklager".
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Jeg blir kvalm av dere som rakker ned på andres utseende. Skjerp dere! Siden mange her mener han er stygg, så kan han ikke ha selvtillit? Haha, latterlig! Og hvorfor er han egentlig så stygg? Ikke rart det er mange som sliter med både selvtillit og selvbildet, når det finnes foreldre som mobber/snakker dritt om andres utseende. Stakkars barna deres!
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Nå har ikke jeg sett PH på en stund, og husker dermed heller ikke hvem herr C er. Men dere damer som rakker ned på hans uttalelse og utseende, tror dere han kan ha brukt ironi? Om det virkelig er slik at han er mindre pen, mener jeg.
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Forresten er det ikke alle som har lik oppfatning om hva som er stygt og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå