Gå til innhold

Morgenkvalme og......

Anbefalte innlegg

Skrevet

forstoppelse uten like.Spyr med en gang om morgenen, men magen er "tilstoppa".Skal en tur på apoteket etterpå for å kjøpe sjøsykearmebånd.

Hjelper på kvalmen.Får høre om det er noe jeg kan bruke mot forstoppelen også.Ser jo ut som jeg er høygravid.Er bare 6+2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjøsykebånd mot kvalmen? Hehe, har jeg aldri hørt om. MEN skulle det funke så si ifra, for jeg er kvalm HELE dagen! :\\

Skrevet

Sjøsykearmbånd hjelper veldig mot kvalmen, vertfall hos meg :) Så det vil jeg anbefalle :)

Skrevet

Funker ikke for alle dessverre, men verdt et forsøk da..

Skrevet

Nei det gjør det nok ikke. Er nok veldig individuelt, som alt annet :)

Skrevet

postafen skal funke veldig bra.

i mitt forrige svangerskap prøvde jeg både sånn armebånd og akupuntur,ingen av delene funket på meg..

deretter fikk jeg postafen av en gynokolog.. tok en tablett hver kveld før jeg la meg, det funka fint dagen etter=)

denne gangen er kvalmen heldigvis ikke her... det er helt for j... å være kvalm... føler med dere...

forstoppelsen... masse fiber og vann og aktivitet.... =)

lykke til og god bedring =)

Skrevet

armbåndene virket ikke på meg....

Skrevet

på meg har de virket mot all slags kvalme, hvis man bare passer på å plassere de riktig da !! :-)

Skrevet

Jeg maulet ingefærtabletter mot kvalmen, og det fungerte kjempebra. Eneste problemet var de to første tablettene om morgenen da jeg var kjempekvalm, bare smaken fikk meg til å brekke meg, men etter det var jeg ikke spesielt plaget med kvalme bare jeg husket å ta en tablett annenhver time ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...