blomsterjenta Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hva slags sko skal jeg kjøpe, tro? Har du gode tips til vårsko til 1,5åring?
Underveis --> Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Vi kjøpte Ecco-sko i skinn med borrelås til Lillemann (kjøpt på Eurosko). Veldig lette, ganske varme (han er en varm type) og virker å være av god kvalitet. Ikke noe å løpe rundt i søledammer med, men siden han akkurat har begynt å gå, så er det greit med noen lette sko med relativt lett bøyelig såle. Har kjøpt vanlige gummistøvler i tillegg.
flypapir Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg er en stor fan av pedoodles! Utrolig gode sko i skinn Jeg bestilte våre her; http://www.pedoodles.com/
Noah 08. Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Jeg kjøpte Adidas joggesko( på Eurosko) som går litt opp på ankelen til junior på snart 2 år. De virka veldig gode:) men har støvler i tillegg siden det er så vått her enda..
Eva_81 Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Vi har ett par Geox og ett par Puma joggesko til jenta vår på 15 mnd. Kjempegode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå