Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 positiv el test 3 april... hatt små tegn daglig siden 4/5 april... småkvalm, litt halsbrann, stikninger,svake murringer, jojohumør(sånn plutselig deppa for ingenting..), nedsatt sengelyst :-( andre som får nedsatt lyst med en gang?? tør ikke håpe enda, men godt å høre hva andre tror... har ikm imåren... ingen tegn til tr enda, ikke vondt, ikke vond korsrygg som jeg alltid pleier å ha håper noen vil krysse fingrene for meg ..... tør ikke teste enda på noen dager(testa for 2dager siden som var negativ, men det var jo også litt tidlig, men jeg har alltid fått positiv test 3-4 dager før ikm)... hva tror dere ?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 det kunne du jo bare latt være å svare da, håpet på at noen ville svare mer enn det liksom, eller heller la være å svare
Gjest Toxic Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Da kunne du advart i overskriften om at dette var atter et er-jeg-graviiiiid-innlegg, da hadde jeg glatt unngått å trykke meg inn på det. Spiller det virkelig noen rolle for deg hva noen her inne tror?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 hadde da ikke giddet å spørre hvis jeg ikke gjorde det !! du som er født i 1920 er da vel litt for gammel til være her inne vel ???
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg tror du må roe deg litt ned, og heller teste når du er et par dager over IKM..
Gjest Toxic Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Det føles innimellom slik, spesielt når jeg kommer over innlegg som dette. Fjortisfrekkheten din tilsier forøvrig at du er for ung til å være her.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 står da på din side at du er født i 1920 så er da ikke mitt problem det, men nei er et par tiår siden jeg var fjortis hahahaha
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Jeg tror at du bør ta en test om noen dager.
Gjest Toxic Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Tydeligvis er din mentale alder noe lavere enn din fysiske.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 tusen takk for et normalt svar :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Hva tror vi om hva? Om vi tror du er gravid? Jeg tror du burde ta det litt med ro jeg, og slappe av litt med testingen og letingen etter symptomer!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 er nokså avslappet , og leter ikke etter symptomer, svidde av en test, noe jeg ikke pleier å gjøre, men etter en lang tid og mer enn en spontanabort så håper man jo at det snart vil gå bra... er ikke hysterisk en plass heller.. selv om jeg spør hva andre tror her
Gjest sug lut Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Jeg tror du har kreft. Eller hei, hva om du er gravid? Eller steril? Hvordan synes du vi skal velge svaralternativet vårt, ved lykkehjul eller tarot?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #16 Skrevet 13. april 2010 herregud hva feiler det deg ??!!!!!!!!!!!
soleia Skrevet 13. april 2010 #17 Skrevet 13. april 2010 Kjenner meg att i den spennande prøvartida, og luringa på om ein kan vere gravid, men ein sparar seg sjølv for ein del sorger om ein tek det med ro fram til ikm for å sjå om mensen kjem eller ikkje, og eventuellt teste då. Det hender ganske ofte at ein har såkalla kjemisk graviditet, at kroppen lagar graviditetshormonar men egget festar seg ikkje skikkeleg likevel. Men særleg lett å ta det med ro er det jo ikkje, det veit eg ;-) Eg hadde ein del murringar i magen, og byrja å få lett kvalme før eg testa positivt denne gongen, så det kan jo høyres ut som det kan vere noko på gang for deg og :-) Er vondt å miste fleire gonger, så kryssar fingrane for at spiren snart sit for deg!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #18 Skrevet 13. april 2010 tusen takk for et fint inlegg:-) skal vente ja, men er ikke lett, er så redd fr å bli skuffet på ny.... har ikke lyst til å miste flere ganger heller.. håper det er en positiv test i vente ja... hvor langt er du på vei da ?
soleia Skrevet 13. april 2010 #19 Skrevet 13. april 2010 No er eg 11+3 på veg, så håpar det går bra. Første gang tok det 2 år og 3 spontanabortar før spiren sat. No har me ein liten herleg krabat å kose oss med :-) Sidan det tok så lang tid sist, og eg ikkje er heilt ung lengre, byrja me så smått å prøve då eg fekk menstruasjonen att. Trur du ikkje spiren sat på første forsøk! Så no ser det ut til å bli to tette på oss :-) Så om det er tungt til tider, så gjeld det å ikkje gje opp!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #20 Skrevet 14. april 2010 men gratulerer :-) og lykke til med den kommende i magen da :-) har masse fordeler å ha to tette og da ;-) skal ikke gi opp nei hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå