Gjest Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Når jenta mi sitter på fanget mitt med ansiktet ut mot rommet, borrer hun ansiktet sitt så langt inn i kinnet/halsgropa mi som overhode mulig, fører hånda si bakover og opp i ansiktet mitt. Der kan hun enten legge den på kinnet mitt, holde på nesa mi eller bare stryke mamman sin rundt omkring i ansiktet Det er såå kos! Det samme gjør hun når vi ligger i senga sammen. Kan ligge å se på meg og bare stryke meg i ansiktet Hun blir 4 mndr om en uke, men har drevet med dette fra hun var rundt 2 mndr Har babyene deres en spesiell måte å kose med mamman sin på?
Gjest eelis+kian Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Gutten min bruker å puske i håret mitt når han ammes, hehe. Fordelen med langt hår! ;-))
Gjest Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Så koselig da Min pusker ikke med håret mitt akkurat, hun river hardt i om hun får muligheten...ulempen med langt hår...hehe
Gjest eelis+kian Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Hehehe, jeg ble faktisk vekket av en pøbel som lå og rykket i håret mitt i morges. Jeg lå og dorma litt mens småen gurglet for seg selv og kikka seg litt rundt, og plutselig lå han med halve hårmanken min i hånda ;-) Au au!
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Tulla mi pleier å hvile hodet på brystet mitt eller på kinnet mitt Deilig. Og ho klyper i skinnet på puppen når ho ammer. Tror det er en slags form for kos selv om det er vondt
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 når snuppi var så lita.... brukte hun å puske brystet når du fikk bryst... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå