Gå til innhold

Emrik el Liam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gyselige og jalla begge to!!

Skrevet

Ingen!

Skrevet

Kan du ikke bare kalle gutten Limerik, så får du med begge :-)

Skrevet

Emrik er nydelig:-)

Tenkte på det selv også da jeg var gravid, men så ble det et annet navn på -E i steden.Emric med -c er også fint, syns jeg.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Emrik Emrik Emrik!

Det mangler en a i Limerik. Altså.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

*fortesegåføyetilatdetmanglerenmogså,førnoenklagerpåatjegklagerogikkeåfrmedallebokstaveneengang*

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

*hvasørenskjermedtastaturet*

*fårmedallebokstaveneengang*

*takkformeg*

Skrevet

Blanding av Emre og Erik eller?? Ville heller kalt Emre eller Imre - Tøffere det, synes jeg da :P Liam ville jeg ikke vurdert..

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kjempeflotte navn begge to:) Du har god smak:)

Skrevet

LIAM!!!!! Uten tvil!

Er så lei -rick navn som Fredrick, Henrick, Didrick osv. Emrik er stykt og "homsete". Liam er skikkelig guttenavn.

Skrevet

Du er klar over at begge to er i ferd med å bli "it-navn", og ikke er det minste uvanlige og unike lenger? Bare sånn i tilfelle du skulle tro det, hvilket jeg har en mistanke om at du gjør?

Jeg ville valgt Emrik. Det er i alle fall et gammelt norsk/nordisk navn. Jeg har en venninne med en gutt som heter Emrik, og selv om min første tanke var what????? (det holdt jeg selvsagt inni meg), synes jeg navnet er mye finere nå som jeg har blitt vant til det. Liam synes jeg er helt idiotisk, med mindre man kommer fra Skottland/Irland/hvor nå det navnet kom fra.

I dag så jeg et barnevognskilt med Liam Nathaniel på. Jeg grøsset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...