<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg tok en medisinsk abort den.24 Mars. Tok en graviditets test i dag og den ble svakt positiv. Lurer da på om det er hcg hormoner som henger igjen fra forrige graviditet eller om jeg kan være gravid igjen allerede??!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 kommer jo litt an på hvor langt du var på vei da..men det er ikke umulig at det bare er litt som henger igjen....hcg synker tregere enn det stiger slik jeg har forstått det..... hvis jeg kan spørre.....du sier "allerede" prøver du å blir gravid igjen da eller?
Frøken Lillan Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Etter en abort er man MYE mere følsom for ny graviditet, så det kan være godt mulig det. Derfor man skal beskytte seg godt mot sex kort tid etter en abort
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 tror d henger igjen.. du rekker ikke blø ferdig, få el og la egget feste seg og produsere hcg på under 3 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå