ansjaangell Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Tenkte jeg kunne legge adressen til bloggen min her hvis noen kunne tenkt seg å lese om livet mitt som meget singel alenemor til en jente på 2 mnd! http://www.my-little-emma.no
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Blir så overassket over de som tror at de har et så interessant liv at de tror at andre perifere synes at det er så gøy å lese. " Lillegull suttet på en agurk i dag, og mamma ble så stolt" Jeg tror andre hadde kjedet seg ihjel om de leste om min hverdag som alenemor.
ansjaangell Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Du skal jo selvfølgelig få slippe da vettu! Kan hende det er andre som vil lese da, ikke vet jeg!
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Her sluker man jo alt rått. Alenemor burde få mange lesere.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Når jeg så bildet ditt var jeg sikker på at jeg visste hvem du var. Og det gjør jeg nok, for jeg er fra Tønsberg jeg og;) oooo, creepy... Søt jente du har:)
Gjest Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Et lite tips: Du bør endre litt på layouten din, for det var så godt som umulig å lese hva du hadde skrevet...
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Kan jeg bare spørre hvorfor det er !!!!! at du er født tidlig på 80-tallet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå