Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 I kveld har det kjørt en bil inn på gården seks ganger. Frem og tilbake. De snur på tunet. Stopper og kjører videre. Vi er de eneste som bor her. Det er en liten vei inn til oss. De har kjørt her i hele kveld og jeg ser de fra stuevinduet:-/
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Første gang var 20.00. Sliter med kjøringa eller?
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Uff da. Er du aleine hjemme ville jeg kanskje ringt noen og fått selskap?
Mammaen til Isak Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Sjekk opp reg nr og ring eieren av bilen? Eller gå ut å spørr, om det ikke er for laaangt å løpe hehe:) Eller . gå å legg deg hehe ) Nei jeg vet ikke jeg, ringe noen??
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Ja, dama er på jobb til i morgen tidlig. Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til. Kan ikke ringe naboene heller. Men, det er jo ikke akkurat trivelig.
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2010 Litt for langt fra stuevinduet til å se reg.nr.. Konemora var hjemme en time i stad og så de to ganger.
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Har du noen naboer du kan ta kontakt med?
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Altså, jeg ser du ikke kan ringe naboene, men er det en sånn "det er for pinlig" eller "det er ingen naboer"?
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2010 Joda, det er naboer og jeg har nummeret til en av dem. Jeg synes det er pinlig. Og nå har de kjørt inn her enda en gang. Vi har sagt opp husleieren så jeg tenker kanskje det kan være noe i forbindelse med det. Men, det vet jeg ikke sikkert. Vi har ingen uvenner her, som jeg vet om i hvert fall. De har jo ikke gjort noe annet enn å kjøre inn her og markere seg i så fall. Men, synes jo at det er ubehagelig..
Gjest amandine Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Ja, det tenkte jeg også å spørre om;) Håper den har vært rolig og trygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå