Gå til innhold

hva syns du om??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Charlotte

Marius

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange på min alder som heter dette, så jeg synes de er ganske kjedelig. Hvertfall for meg som er ute etter noe "nytt" evt. eldgammelt:)

Marius er et fint navn, men småkjedelig. Charlotte er ikke min smak, men Lotte kan jeg like:)

Skrevet

Charlotte-kjedelig

Marius-kjempefint navn. Tidløst synes jeg.

Skrevet

Helt greie navn, men ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Marius liker jeg veldig godt. Charlotte klarer jeg ikke like, syns ikke det er en pen klang eller noe.. Jeg liker heller ikke Lotte eller Lotta..

Skrevet

Fine navn begge. Har sjølv ein liten marius på snart 4 år og angrer ikkje eit sekund på valget.

Skrevet

Kjedelige 80-90talls navn som ikke helt har fått sin oppstandelse enda. (håper jeg)

Skrevet

Syns begge er fine navn, men ikke navn jeg ville brukt selv fordi jeg syns de er for vanlige...

Skrevet

Marius er kjempefint, det kunne jeg nesten brukt selv hvis det ikke var brukt i omgangskretsen.

Charlotte er ok, litt for rosa navn, men igjen mye bedre enn Vanessa, Jessica og Michelle.

Skrevet

lillesøsteren min heter Charlotte, men hun er 21 år og jeg har over 5 venniner som heter det så jeg er litt "lei" navnet, men egentlig ett fint navn og sikkert ikke så mange barn som heter det, Lotte/Lotta syns jeg faktisk er enda finere

Marius syns jeg er kjedelig, Martinius er mye finere =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...