Jenny-penny Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Pai med kylling, bacon, brokkoli, sopp og løl. nam nam
Gjest irismor Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jepp toro sin :-) og slen oppi noen grønnsaker også. Eller vår yndlingsrett stjålet fra kjipelaila. Kyllingfilè skjært i biter. Sopp Brokkolie Creme fraiche Kyllingbuljong Blue castello (blåmuggost) Skjær opp brokkolie og sopp og legg i en ildfastform. Stek kyllingen krydre med godt krydder og legg kyllingen oppå grønnsakene. Ikke vask stekepanna putt 2 bokser creme fraiche oppi panna og la de koke litt inn. Ha så i kyllingbuljongen (2ss flytende eller 1-2 terninger) og putt oppi osten. La det hele surre til osten er smeltet, så heller du blandingen over kyllingen og grønnsaken. 225 grader i ca 30 min. Server med hvitløksbaguetter og ris.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Del opp søtpotet, gulrøtter, sjalotteløk og røde epler. Leg de i en smurt ildfastform. Hel litt olje, en passe mengde rødvin og et par fed hvitløk delt i to. Gni inn kyllingfileene med salt og pepper. Legg den oppå. Press saften ut av en appelsin og en lime. Hel det sakte over kyllingen. Inn i ovnen på 200 grader i en 30-45 min avhengig av størrelsen på filettene
RockMyWorld Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg bruker bare paprika, men du kan sikkert ha i flere grønnsaker.. 1 grillet kylling 2 stk paprika (gjerne ulik farge) 1 pk fløte 1 ts chilipaste 1- 2 ts curry 2 ss sweet chili saus 1/4 glass mango chutney 1-2 fedd hvitløk Del opp kyllingen og paprika i biter og legg i form. Bland resten og hell over. 30 min på 225 grader Server med ris og nanbrød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå