Gå til innhold

hodeverk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i dag 15 uker på vei og har de siste par dagene hatt en enorm hodeverk... den er der når jeg våkner, men går vekk med et par paracet. Utover dagen kommer den igjen.

Hva kommer dette av? andre? er gravid med nr 2, men kan ikke huske jeg hadde slik hodeverk forrige gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er også fryktelig plaget med hodepine, kan ikke huske sist gang jeg gikk en hel dag uten...fnys...er 18+6....

Mener å ha hørt, uten at jeg har noen som helst sikre kilder, at siden vi produserer mer blod, utvider blodårene seg, og dette kan føre til hodepine. Samme prosess som de som får hodepine av å drikke rødvin, noe i garvestoffet som får blodårene i hodet til å utvide seg mye på kort tid.

Senere i svangerskapet kan man jo være obs på om dette er et tegn på forhøyet blodtrykk...

Andre som vet?

Skrevet

Jeg er også plaget med hodeværk innimellom og da særlig i går. Ga seg ikke med en paracet heller. Jeg er i dag 12+4. Er visst vanlig at man kan ha vondt i hodet. Men utover i svangerskapet skal man være obs med mye vondt i hodet...Da det KAN være et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning.

Drikker masse vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...