Gå til innhold

Far kommer ut av fengsel.

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig vanskelig dilemma. Faren til min datter på 4 år har sittet 1 år i fengsel og kommer ut nå 2 mai. Han har kun ringt henne en gang og da var hun ikke så int i å snakke med han.

Det har vært mye frem og tilbake med samværet til min datter og hennes far. Vi gikk fra hverandre når hun var ca 8-10 mnd. Da hadde han sporadisk samvær en periode,så hadde han annenhver helg i ca 1 mnd, jeg fant ut av at han hadde et rusproblem osv og da ga jeg han samværsnekt, vi flyttet til utlandet.( da var hun 2.5år) Der bodde vi i ca 6-7mnd, hun snakket med han ca 3 ganger på hele oppholdet. Når vi kom hjem igjen hadde han samværsnekt på ca 3uker,så ble det en opptrappings periode på 6 mnd, men den fulgte han heller ikke opp. Ble mye frem og tilbake så jeg sa stopp i januar 2009,så siden da har hun ikke sett han. Det har vært mye rus inne i bildet and han, han har blant annet holdt mye på med MC klubb,noe som jeg ikke synes noe om. Han hadde politiet ofte på døren hos seg. Og han så ikke problemet ang at han da hadde samvær med datteren vår, men jeg så på oppførselen hennes at d påvirket henne i stor grad. Så i grunn har han ikke vært så kjempe tilstede i livet hennes. Og nå slipper han ut og forventer at jeg skal sende min datter sammen med hans mor(som hun har sett 2 ganger på 1.5år) Og det vil jeg ikke. Men hva kan/burde jeg gjøre nå som han er tilbake? Han vil kreve samvær, men jeg er usikker på om det er det beste for min datter. Jeg vil aller mest holde han unna til han har bevist for meg over en lengre periode at det ikke er mer "tull" med han. Noen som har noen tips råd? Føler meg helt av... vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141715899-far-kommer-ut-av-fengsel/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...