Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #26 Skrevet 13. april 2010 Gud så kjedelig det må være å være noen av dere, aldri oppdatere om verken humør, akitivteter eller hva dere ser på tv? Jeg oppdaterer med akkurat det som skulle falle meg inn der og da.. Positive hendelser, negative hendelser, masse hjerter innimellom når jeg skriver om barna.. Ja idag har jeg tilogmed fortalt at jeg var syk.. Paradise hotel har jeg også skrevet om og så har jeg skrevet masse kjedelige ordtak når jeg ikke kommer på noe. Men jeg deler kun statusoppdateringene mine til mine nærmeste venner... Selv foretrekker jeg mennesker som skriver rett fra hjertet. Det betyr bæsjebleie eller forlovelse, fæl fødsel eller lysere tider. Jeg bryr meg om vennene mine og vil vite alt jeg så på min facebook feed finnes det ingen kjedelige, over the edge, latterlige oppdateringer.. Kun oppdatering fra mine venners hverdagslige liv:) <3<3<3 (,") ps. Er over 30 jeg og synes det er bedre å være fjortis enn gamling og ikke følge med i tidene!!
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #27 Skrevet 13. april 2010 Herregud, blir du sur for det? Barnslig.
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #28 Skrevet 13. april 2010 Skjønner ikke helt greia med at alle må få se hva man gjør til enhver tid. Ikke alle som har noen begrensa profil, alle venner kan se hva du diver med. Om du har bæsja, om du har rydda, besøk, tur, tv, middag, soving, dusjing.... Hvorfor må vi være så tilgjengelige hele tiden? Hvorfor må folk på død og liv vite alt om oss? Er du ikke tilgjengelig på tlf kan folk kikke innom facebook liksom... For å sjekke hvorfor du ikke tar tlf. Vi vil ikke bli overvåket, men vi overvåker oss selv. Ei jeg kjenner har oppdateringer i hue og ræva. Når hun sover, når hun jobber, når hun skal på fest, hvor mye hun sover, når hun skal rydde, når hun er på hybelen, når hun er hos mor og far, hvem hun kjører på fest. Men hvorfor må du inn på facebook via mobil for å fortelle det? Hva er poenget?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #29 Skrevet 13. april 2010 Ikke sant, helt utrolig hvor sure folk blir dersom man ser litt humoristisk på diverse statusoppdateringer. Hva er vitsen med å ta det så alvorlig? Skulle tro det var det viktigste i livet... Til opplysning: Det er ingen riktig og gal måte å forholde seg til face book. Noen bruker veggen sin for prate om private ting, andre bruker innboks. Noen bruker det for å dele opplevelser med nær familie. Det gjør ikke jeg, men jeg har bodd endel i utlandet og reist endel og truffet endel folk som jeg liker å ha kontakt med. Bruker man liksom FB feil da eller, hvis man ikke oppdaterer statusen sin med trivielt pisspreik 5 ganger om dagen? Hehehe, noen folk er bare så firkanta og kjeeeeeedelige. Blæææææhhh.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #30 Skrevet 13. april 2010 Bytter ca hver fjortende dag etter hard kritikk om at jeg oppdaterte for ofte (da gjorde jeg det kanskje daglig). Skriver kun dersom det virkelig er noe spennende som skjer, dvs noe annet enn vanlig hverdagsmas.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #31 Skrevet 13. april 2010 Det handler vel om et eksponeringsbehov. Jeg klarer ikke helt å være veldig privat på FB. Jeg kunne f.eks aldri skrevet blogg...Hvor interressant liv tror man at man har egentlig...? Vet om en som til stadighet går å snakker dritt om typen sin, hvor håpløs han er og stakkars meg osv. På FB skriver hun stadigvekk navnet hans med hjerte bak, og hvor fantastisk han er på alle måter. Det er omtrent ingen som komenterer når hun gjør det. Tragisk. Tror mange er sånn. At FB blir en slags såpeboble, eller at man ønsker å fremstille seg selv og livet sitt som helt fantastisk når det ikke er det.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #32 Skrevet 13. april 2010 Har en venn som skriver veldig ironisk. A.la. Tar meg en skive Venter på bussen Tar en tur på do Osv. Det synes jeg er morsomt:)
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #33 Skrevet 13. april 2010 Ok, nå kan jo jeg si at jeg synes det er helt ok at man skifter en gang om dagen, to og for den saks skyld, om det skjer noe spesielt, eller det er noe gøy å fortelle. Men jeg synes det er så ...trist... at noen må gå så langt at de må fortelle ALT som skjer. 7 ganger hver dag. Jeg har oppdatering ca 2 ganger i mnd. Om snø eller noe morsomt en av ungene har sagt. Eller hvor god samboer jeg har som reparerer bilen min i mange minus.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 13. april 2010 #34 Skrevet 13. april 2010 Jeg fikk egentlig veldig lyst til å begynne å oppdatere statusen på facebook HELE tiden, av denne tråden. Bare på gøy.
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #35 Skrevet 13. april 2010 Kjør på, det er selvfølgelig fritt fram å oppdatere hvor ofte du vil, når du vil og hvor du vil. Hva du vil og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå