Gå til innhold

Hvor gamle er deres barn når de skal begynne i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligst 2 år. Jeg synes barn er for små til å gå fulltid i barnehage før den tid.

Skrevet

Storebror begynte i barnehagen dagen han ble 11mnd. Syntes dette var litt vel tidlig, men det gikk bare godt. Virker ikke som han har fått noen varige mèn av det :) Var verst for mammahjertet :/

Snuppa vil vel begynne i barnehagen når hun er rundt året, så fremt at vi får barnehageplass da :)

Skrevet

Vi vet ikke, men det blir nok ikke i år. Hun fyller året i slutten av oktober. Om hun skal starte neste år skal det ikke være fulltid! Jeg har vondt i hjertet mitt av tanken på at jeg skal sette henne fra meg i en bhg 8 timer hver dag:(

Vi skal begge ordne nye jobber, og skal da ordne noe der, så en av oss er hjemme.

Sosial omgang med andre barn skal vi alltids ordne på andre måter tror jeg:)

Skrevet

Skal ha ulønnet perm noen mnd. så det blir barnehagestart først ved 16mnd.alder.

Skrevet

Huff, den barnehagen ja. Gruer meg skikkelig. Snuppa blir ikke året før i november, men vi har søkt barnehageplass fra august. Om vi får den, kommer vi til å søke permisjon frem til januar. Da skal jeg jobbe halv stilling fra august til oktober, også skal pappan være hjemme.

Om vi ikke får barnehageplass i år, skal vi søke august til neste år.

Huff, gruer meg skikkelig til å være borte fra snuppa hver dag. Jeg jobber kun dagtid også. Da får jeg jo nesten ikke sett henne. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...