aef Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 jenta mi er 3 mnd og det ser ikke ut som det er så veldig godt å få solen i øynene.. når kan de begynne å bruke sånne solbriller man får kjøpt på apoteket?
ett til! Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 det kan de begynne med rundt 3 mnd alderen,kan de ikke det da?tror det står på solbrillepakkene
MillaCamilla Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Min er 7 uker, begynte i helga med Babybanz da han ikke ville i ligge i bagen på verandaen men mye heller ligge i fanget å sove innpakket. Han ble ikke eksponert for direkte sol, men ble jo skarpt for øynene likevel.
Snufselure Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Man kan kjøpe solbriller til baby på apoteket. Det gjorde jeg:) https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=439579&c=&g=false&ref=search De fleste apotek har. Ikke så ille pris heller. De jeg kjøpte, kostet 140 kr.
Mini09&Lille12 Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Apoteket:)) De sitter kjempegodt!!! Kjøpte noen andre først med borrelås og strikk, men de var ikke bra. Apoteket sine har kun strikk. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå