Zitro Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Mange skriver "på kjøkkenet" "på gulvet" "i skapet" o.l....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Er visstnok hvor de legger veska si... Ganske lei dissa "morsomme og hemmelige" statusene..
Musemor med tre søte små Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Gutta som skal ha hevn på den farge greia vi jentene hadde for en stund siden. (Farge på BH) Det er hvor de legger/setter vesken/sekken sin når de kommer hjem på dagen
Zitro Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Enig, dem er jo så kjedelige... liker mer å lese om hva folk har gjort om dagene jeg! Hvor dem legger veska er for meg klinkende likegyldig!
bambi på isen Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 kan ikke være gutta som skal ha hevn, er bare jenter som har skrevet sånne ting hos meg, og ingen av dem er pålogga akkurat nå sånn at jeg får spurt dem, grrrrrrrrrrrrrr
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Bedre med disse enn med folk som konstant skriver kryptiske meldinger og vleger å ikke svare på dem, bare for å gjøre seg litt mer spennende.
Gjest irismor Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Er hvor du har lagt håndveska di :-) Kjempespennende. NOT
Marbella Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Nå skal vi leke litt med gutta:P Husker dere når alle damene skrev på statusen sin hvilken farve man hadde på bh`n sin? :) (dette var veldig artig , og det ble en "hit" det kom faktisk på nyhetene)....Vel nå er det på tide med en ny runde for å få disse gutta til å lure....og se hvor langt fantasien dems går..... hihih Nå skal du skrive hvor du legger fra deg veska di(evt sekken din)..... som feks på bordet , i skapet , på stolen osv...... ganske artig og se HVOR mange som automatisk tenker sex:)) kopier og send videre til jentene på venne lista di! MEN ikke si noe til gutta:)
kokosyklus Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes det er så ufattelig uinteressant å lese om hva folk har spist til middag hver eneste dag:) ha ha ha! Jeg skrev en dag "tatt opp brød fra fryseren" og holdt på å le meg ihjel! Det er så klart bare en person som forstod at det var tull, men hva gjør vel det:) Jeg synes det begyner å bli drøyt når man oppdaterer med "har vært på sykehuset, spent på hva MR svaret bli" "er så lei meg" og ikke svare på hva man er lei seg for- det er FOR privat??
....mammatilto... :))) Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 sikkert mange gutter som missforstår og tror av vi jentene er veeeldig aktive rundt omkring i hele huset ;-)) hehe..oppå bordet, på benken osv ... Jeg skjønnte nå ikke at dette hadde med vesker og gjøre ... hihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå