Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg er 23år, og har vært alene siden midten av svangerskapet med datteren min på 2,5år. Altså i nesten 3år! I begynnelsen savnet jeg ikke en mann for fem flate øre, elsket å bare tenke på meg og datteren min. Venninne mine synes jeg er kjedelig fordi jeg ikke lengre fester, og tar dermed skjeldent kontakt- da alt de gjør er å drikke. De venninne jeg har med barn, har aldri tid til meg, da de er opptatt med sitt. Jeg synes det er himla godt å være litt alene etter en lang dag på jobb, og aktivisering om ettermiddagen, men likevel kjenner jeg mer og mer at jeg savner noen. Jeg har alltid fått masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og det har ikke dabbet av etter jeg fikk barn heller. Det er kjekke menn, modne menn, morsomme menn, snille menn og alt det som er. Men det er ingen som er "the one", ingen av dem som har alt på engang. Holder seriøst på å gi opp nå! Herlighet, hvor finner man dem?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Hvis dere finner det ut..gi oss andre beskjed da:P thihi
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Gjennom felles venner, men alle kommer med mindre tekniske feil, ingen av dem er helt perfekte, så man må bare ta dem som de er om man er så heldig å forelske seg
ansjaangell Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Sukker.no! Vær kresen, dra på date, kos dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå