Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Hei jeg er 8+5 i dag og har bak meg en död födsel i uke 21 pga urinveis infeksjon som utviklet seg til streptokokker, og så er jeg konisert attåt så da skal de sy på cerlage etter uke 12 en gang. Har vert på ul og det som er igjen av livmorhalsen ble målt til 2cm. Har lest her inne at da er det ekstra viktig å väre mest mulig i ro og ligge mest mulig eller hele tiden;-) hvordan gjorde dere det med innkjöp av utstyr og slik da? er det noe man skal hive seg ut i å gjöre för inngrepet? Eller å gjöre det rett etter födsel? Og så er det jo den biten med å glede seg over å väre gravid men må tilbringe dagene liggende og ikke gå rundt å strutte som vanlige gravide, hvordan ser dere på den saken? og har dere gode råd for hva som er viktig i forhold til det å väre igjennsydd såg noen annbefalde å ikke bli hard i magen? Er veldig glad for råd, har spurt i et annet forum også men de var ikke så villig å dele med seg der så håper at her er det noen som deler av sin erfaring;-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 De fleste svarer ikke på anonyme innlegg.....
piasidet Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Ja jeg var vel litt for kjapp på bare å sende det avgårde, men det spiller ingen rolle nå lenger for det ble ikke cerclage på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå