Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg skal gifte meg til sommeren, og i den anledningen har jeg lyst til å synge en sang til min kommende ektemann Jeg har ikke spesielt fin stemme, men sånn ca midt på treet tenker jeg Jeg har en søster som har fin stemme, og som også er veldig flink på gitar, så mulig jeg får med ho. MEN over til "problemet", jeg trenger tips til en fiiin sang! Noen med ideèr? Tusen takk for all hjelp! )
Tonita Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 You`ll never walk alone... Med mindre han er ivrig fotballsupporter og det av et annet lag enn Liverpool... Men teksten er nydelig og melodien åsså
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 If you wanna be happy for the rest of your life. Never make a pretty women your wife. Go for my personal point of view. Get an ugly girl to marry you ...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Tuuuusen takk, jenter! De her skal sjekkes ut med en gang! (og han er ingen fotballsupporter, heldigvis )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 "ingen er så nydelig som du"? "vill,vakker og våt"? cc cowboys "Nå kommer jeg og tar deg"? cc cowboys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå