abella Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Knerten på 4,5 mnd har begynt å sparke av seg dyna om natta og våkner fordi han ligger og fryser... Hvordan kan jeg feste dyna på en sikker og lur måte? Han har forøvrig en Stokke sprinkelseng (den minste typen) så det er ganske trangt i senga hans... :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg må bare nok en gang få anbefale vatterte soveposer av typen man får kjøpt på H&M og Ikea, selvom jeg vet at mange her inne fester dyna m klyper av ulikt slag i senga i starten, så er min erfaring at etterhvert som babyen blir stadig større og mer "motorisk" av seg vil også dette funke dårlig. Med posen er man garantert at babyen er varm nok, siden de har den direkte på kroppen og ikke klarer å sparke den av seg, okke som;) Koster bare 150 kr, og er fortsatt en sikker vinner her i huset ihvertfall- enten med et lite pledd over om vintern eller uten noenting over nå som det begynner å bli varmere i lufta=)
ROFL Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Enten tar jeg på ham teppepose, eller så tar jeg et hjemmestrikket ullteppe med god strech og pakker over dyna.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg bruker sånne klyper du får kjøpt til å holde votter fast i dressen. Fester en på hver side litt opp, fester den i dyna og i lakenet. Da sitter klypene såpass langt opp at han ikke får beina opp. Fungerer kjempe fint her. Du kan sikkert bruke slike klyper med ring også som er til sprinkelseng og feste de på langsiden på senga, ettersom du har en trang seng. Håper du skjønte hva jeg mente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå