Gå til innhold

Ble gravid da jeg fikk vite at jeg hadde PCO :)

Anbefalte innlegg

En liten solskinnshistorie til alle her inne!

Bestemte oss for at vi ville ha barn i januar 2009 og hadde ikke i tankene engang at det skulle være noe problem.. Unge og friske var vi jo begge to! Sluttet med p-pillene også var spenningen og forventningene igang! Hadde uregelmessig menstrusjon, gikk lengere og lengere tid mellom hver gang den kom, men tenkte at det kanskje ikke var så unormalt.. Så kom november -09 og testene var fremdeles negative. Det var da 3 måneder siden sist mens og jeg bestemte meg for å dra til legen og høre.. Ble henvist til Gyn.pol og fikk time der langt uti mai. Det ble for lenge å vente så oppsøkte privat praktiserende gyn. Kom dit og tok en ultralyd som viste at jeg hadde PCO og fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke hadde hatt eggløsning i det hele tatt! Avtalte at jeg skulle ta en pergokur neste gang jeg fikk mensen.. (hadde da akkurat hatt den) Så var det bare å vente.. Ventet i 3 måneder uten at mensen kom og var kjempe lei.. Så bestilte meg ny time for å høre om jeg bare kunne ta kuren uten at jeg hadde fått mensen.. Tok en graviditetstest før timen, den var positiv og jeg skjønte ingenting, dette måtte være en feil! Men møtte opp på timen.. Tok en ultralyd og var da 10 uker på vei! For en lykke :) Så ikke mist håpet jenter :) Lønnte seg tydeligvis å senke skuldrene og ikke tenke så mye på det... Er nå 15 uker på vei og håper at alt går bra videre, syns vi har fortjent det :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...