Gå til innhold

åå for en herlig lyd!!:D

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg den mye omtalte angelsound....hadde tenkt å vente til ihvetfall etter uke 12 for å være sikker på å finne noe...

så satt jeg meg ned å førte den over magen rett ved skambenet....

og der...svisj svisj svisj svisj,,,raske herlige hjerteslag...fant de med engang...måtte høre på meg selv også for å være sikker:)

og det var mer dunke lyd og myyye senere:) artig...samo gliste far øre til øre og susset meg i hele fjeset:))))

Fortsetter under...

jeg kjøpte den på teknikk magasinet for 179kr..men du må ha en gele eller baby olje i tillegg for best mulig kontakt...

men det er ikke no en skal bruke hver dag... 1 gang i uken er mer enn nok...hvis du føler behov for det så ofte...

Så fantastisk, jeg fikk oppleve det hos jordmor i går. Verdens beste lyd var det! Har veldig lyst til å kjøpe Angel sound jeg også, men siden jeg har vært til ul 5 ganger+hørt hj.lyd i går så ser jeg meg nødt til å gå til det drastiske sted å dempe hysteriet mitt litt og la være å gå å handle, hihi

Annonse

det frister meg faktisk ikke noe særlig å bruke den hver dag...har hørt det 3 ganger nå og storebror har fått høre en gang....begynner å roe meg med at dette faktisk går bra nå...og siden jeg vet at jeg har den tilfelle det skulle være noe så er jeg ogs¨å mye roligere nå enn jeg har vært med tanke på det å begynne å blø igjen og panikken som slår meg da....nå vet ja at jeg ihvertfall kan lytte etter liv om det skulle bli nødvendig og ikke gå rundt å plage meg selv med tanker som hva hvis det skjer igjen og jeg ikke får komme til på flere dager hos lege osv...hva gjør jeg om panikken tar meg helt og den type slitsomme tanker....

nei..hodet mitt har slappet veldig av nå siden jg kjøpte dingsen som nesten ikke blir brukt hehehe...jaja...var ikke mange kronene da..:)

ja det er utrolg rart å tenke på....allerede fått en koselig kul og greier jeg:) gleder meg til å kjenne liv og magen strutter gjennom de ikke fult så stramme gensrene også;)

gleder meg så ufattelig mye!!! måtte det gå knirkefritt resten av veien nå!xxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...