Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Er dere fornøyde? Fortell gjerne så mye som mulig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Er du den samme som spurte i går/lørdag?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Vi har importert en modell som ikke finnes i Norge, (eller i Europa) enda. Det er den mest geniale vognen av de jeg har hatt, ingen over, ingen ved siden. Supergod kvalitet, gjennomtenkt design og enkel (bygget for Amerikanere- alle deler er merket med do not eat.. Den er konge å springe med, konge til vanlig (ingen overlegen shoppingvogn da handlekurven er litt liten) Stor kalesje, myk sits, bra sele, håndbrems, enkelt låsesystem for framhjul. Har testet en del vogner nå, og bestilte denne etter lang tids leting og søking.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Høres jo bra ut! Hva heter denne modellen da, og hvor bestilte du den?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Har du noen erfaringer å dele, anonym 20:09?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Lurer jeg og på. Har Brio Go som jeg elsker. Men vil ha en skogsvogn og.
Lova Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Mente ikke å være anonym, men jeg svarte på dette spørsmålet sist du spurte /Urban Jungle vs Baby Jogger. Tenkte det ikke var noen vits for meg å skrive det samme igjen hvis det var samme person som spurte.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Åja, beklager, da skjønner jeg! Takk for dine erfaringer! Prøvde igjen ja, for å få flere erfaringer, siden det var så få som svarte sist. Syns det er så vanskelig, virker som gode vogner, både BJ og MB.. Hvis du måtte velge en av dem da? ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå