Gullblomst Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Nå som våren nærmer seg har jeg begynt å tenke på hvilken parkdress lillegutt skal få når det blir varmere i været. Han går i barnehage og har i vinter hatt en reimatec vinterdress. Vi er meget fornøyd med denne og tenkte at det bare var å kjøpe en vårdress i samme merke så ble vi sikkert fornøyd. MEN; på butikken fant jeg både vårdress og sommerdress. Ikke at de heter dette, men jeg fant reimatec i 3 tykkelser. Hva er mest praktisk? Jeg tenker som så at den tynneste kanskje er mest praktisk. Da kan lillegutt ha ull under ved behov og at vårdressen kanskje blir for varm i sommer. Hva velger dere?
MintCondition Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Visste ikke at det var noe som het sommerdress engang jeg. Uansett ville jeg valgt den tynneste, såfremt den er slitesterk nok. Det er bare å kle på nok klær under. Jeg har aldri brukt dress på barna om sommeren
blomsterjenta Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Vi har reimatec vårdress, den er helt super nå. (bor på østlandet) Men vil sikkert bli for varm til sommeren. Men da trenger de kanskje ikke dress? Jeg tenker i hvert fall bukse og jakke til sommeren, når det behøves, ikke dress nødvendigvis. Men den vårdressen tåler jo litt vind og vær, og er tynn og veldig lett å bevege seg i. Det er tydelig på jenta vår at hun syns det er en lettelse å komme ut av vinterdressen:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Tror nok eg også hadde valgt den tynneste, så hadde eg heller bare kledd på ungen litt mere som du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå