Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som våren nærmer seg har jeg begynt å tenke på hvilken parkdress lillegutt skal få når det blir varmere i været.

Han går i barnehage og har i vinter hatt en reimatec vinterdress. Vi er meget fornøyd med denne og tenkte at det bare var å kjøpe en vårdress i samme merke så ble vi sikkert fornøyd.

MEN; på butikken fant jeg både vårdress og sommerdress. Ikke at de heter dette, men jeg fant reimatec i 3 tykkelser. Hva er mest praktisk? Jeg tenker som så at den tynneste kanskje er mest praktisk. Da kan lillegutt ha ull under ved behov og at vårdressen kanskje blir for varm i sommer.

Hva velger dere?

Skrevet

Visste ikke at det var noe som het sommerdress engang jeg.

Uansett ville jeg valgt den tynneste, såfremt den er slitesterk nok. Det er bare å kle på nok klær under.

Jeg har aldri brukt dress på barna om sommeren :)

Skrevet

Vi har reimatec vårdress, den er helt super nå. (bor på østlandet)

Men vil sikkert bli for varm til sommeren. Men da trenger de kanskje ikke dress? Jeg tenker i hvert fall bukse og jakke til sommeren, når det behøves, ikke dress nødvendigvis.

Men den vårdressen tåler jo litt vind og vær, og er tynn og veldig lett å bevege seg i. Det er tydelig på jenta vår at hun syns det er en lettelse å komme ut av vinterdressen:)

Skrevet

Tror nok eg også hadde valgt den tynneste, så hadde eg heller bare kledd på ungen litt mere som du sier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...