HELomvending Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg sovende igjennom natten. Jeg er en spent, lykkelig nervebunt! Gleder meg så forferdelig! (= Er 20 uker på vei nå, så jeg håper virkelig vi får se kjønn nå. Og at alt er bra selvfølgelig!! wuuhuubløæææ! jeg går rundt meg selv!! Noen andre som har UL i morgen??? (= Noen som har lyst til å bruke sin sjette sans litt? Hva blir det ? (=
mamma til 3:) Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Skjønner du er spent!!:) Skal på Onsdag jeg, og sliter allerede med å få sove:p Tror du får en gutt jeg.
mandalay Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Lykke til begge to! Min tur i neste uke og gleder meg også stort!
Tonemor 28 år Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Åå, æ e så misunnelig, skal ikke før om to uker
Mommy86 Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Masse lykke til til dere alle!!! Jeg var forrige på UL i forrige uke, og trodde jeg ikke skulle få sove natten før for jeg telte sekunder til det store øyeblikket:) Sov heldigvis som en stein, og ALT stod bra til med PRINSEN i magen:) Ble satt hele 8 dager tilbake, så i dag starter jeg på 19. uke om igjen:) Tror du ruger på ei prinsesse...
Mommy86 Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Masse lykke til til dere alle!!! Jeg var forrige på UL i forrige uke, og trodde jeg ikke skulle få sove natten før for jeg telte sekunder til det store øyeblikket:) Sov heldigvis som en stein, og ALT stod bra til med PRINSEN i magen:) Ble satt hele 8 dager tilbake, så i dag starter jeg på 19. uke om igjen:) Tror du ruger på ei prinsesse...
Astrid - Mari Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Lykke til! Håper det går bra! Fortell gjerne hvordan det gitt Må vente heeelt til 27 april jeg da...
HELomvending Skrevet 13. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2010 Sitter påkledd å klar til å dra allerede, og timer er klokken 2. River av meg håret snart. (= Klart jeg skal fortelle hvordan det gikk! (= (= (=
HELomvending Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2010 Var en heeeelt enestående opplevelse! Og der inne skjulte det seg en perfekt liten prins!!!! Så moro!!! (= Så i dag har det vært hardshopping!!! Lykke til allle som har UL de nærmeste dager. Gled dere!! (=
Gjest Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Gratulerer med en liten gutt!!! Tid har du termin? Vi venter en liten gutt 3.sept..
SeptemberVenn Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Ultralyd var en fantastisk opplevelse Var på mandag, og fikk ny termin 4. sept. Vi venter en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå