Gå til innhold

Ordinær UL i morgen!!! Gleder meg så hisides all fornuft!

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg sovende igjennom natten. Jeg er en spent, lykkelig nervebunt! Gleder meg så forferdelig! (= Er 20 uker på vei nå, så jeg håper virkelig vi får se kjønn nå. Og at alt er bra selvfølgelig!! wuuhuubløæææ! jeg går rundt meg selv!! Noen andre som har UL i morgen??? (=

Noen som har lyst til å bruke sin sjette sans litt? Hva blir det ? (=

Fortsetter under...

Masse lykke til til dere alle!!!

Jeg var forrige på UL i forrige uke, og trodde jeg ikke skulle få sove natten før for jeg telte sekunder til det store øyeblikket:) Sov heldigvis som en stein, og ALT stod bra til med PRINSEN i magen:) Ble satt hele 8 dager tilbake, så i dag starter jeg på 19. uke om igjen:)

Tror du ruger på ei prinsesse...

Masse lykke til til dere alle!!!

Jeg var forrige på UL i forrige uke, og trodde jeg ikke skulle få sove natten før for jeg telte sekunder til det store øyeblikket:) Sov heldigvis som en stein, og ALT stod bra til med PRINSEN i magen:) Ble satt hele 8 dager tilbake, så i dag starter jeg på 19. uke om igjen:)

Tror du ruger på ei prinsesse...

Annonse

Var en heeeelt enestående opplevelse! Og der inne skjulte det seg en perfekt liten prins!!!! Så moro!!! (= Så i dag har det vært hardshopping!!! Lykke til allle som har UL de nærmeste dager. Gled dere!! (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...