Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Om noen kjenner igjen historien driter jeg i, jeg er SNURT å vil bare få dette ut! Jenta mi har bursdag snart, hun blir 4 år. Har lenge surfet på nettet for å finne den perfekte bursdagsgaven til henne, en sykkel. Nå får jeg høre at x-svigermor har kjøpt dette til henne. Jeg vet jeg har ingen grunn til å bli sur, kjempeflott gave jeg VET det. Er kjempetakknemlig for gaven, å jeg vet jenta mi blir kjempeglad. Men jeg er allikevel snurt.... som en trassig liten unge.... Det var jo gaven JEG skulle gi...... snufs.....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Skjønner deg godt jeg Hadde også blitt litt lei meg... Men prøv å se stort på det... det kan jo hende at svigermor ville hjelpe til på økonomien din? Hun vil at go-jenta skal ha det beste og så en sjangse til å hjelpe til?
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Svigerforeldre må oppdras til å spørre deg, ikke bare ungen, når det gjelder bursdagsgaver. Gjelder forsåvidt besteforeldre også. Det kan ta noen år.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg vet ikke intensjonene bak denne gaven. Har vært en del påvirkning fra farsiden i det siste, så vet ikke om det er for å være "snill" eller for å "kjøpe" datteren min. trist egentlig, at denne gaven kan være smisking eller kun for å glede henne.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Vet hun at du hadde planer om å kjøpe sykkel? Hvis hun vet det, er det jo litt dumt gjort av henne. Men hvis hun ikke vet noe, så blir det jo gjort i beste meining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå