Gå til innhold

Nå er jeg snurt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen kjenner igjen historien driter jeg i, jeg er SNURT å vil bare få dette ut!

Jenta mi har bursdag snart, hun blir 4 år. Har lenge surfet på nettet for å finne den perfekte bursdagsgaven til henne, en sykkel.

Nå får jeg høre at x-svigermor har kjøpt dette til henne. Jeg vet jeg har ingen grunn til å bli sur, kjempeflott gave jeg VET det. Er kjempetakknemlig for gaven, å jeg vet jenta mi blir kjempeglad.

Men jeg er allikevel snurt.... som en trassig liten unge.... Det var jo gaven JEG skulle gi......

snufs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg :)

Hadde også blitt litt lei meg...

Men prøv å se stort på det... det kan jo hende at svigermor ville hjelpe til på økonomien din? Hun vil at go-jenta skal ha det beste og så en sjangse til å hjelpe til?

Gjest sug lut
Skrevet

Svigerforeldre må oppdras til å spørre deg, ikke bare ungen, når det gjelder bursdagsgaver. Gjelder forsåvidt besteforeldre også. Det kan ta noen år.

Skrevet

Jeg vet ikke intensjonene bak denne gaven. Har vært en del påvirkning fra farsiden i det siste, så vet ikke om det er for å være "snill" eller for å "kjøpe" datteren min. trist egentlig, at denne gaven kan være smisking eller kun for å glede henne.

Skrevet

Er det mulig :-o snurteguri!

Skrevet

Vet hun at du hadde planer om å kjøpe sykkel? Hvis hun vet det, er det jo litt dumt gjort av henne.

Men hvis hun ikke vet noe, så blir det jo gjort i beste meining.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...