Gå til innhold

ul idag, å litt bekymret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det første... VI FÅR EI LITA JENTE! jippi, men ble litt bekymret fordi jordmoren som tok ul kunne anntyde at det var litt utvidet nyrebekken, sier ikke meg så mye, men hun sa det var ufarlig, men at jeg ville på litt bedre oppfølging, men hvorfor mer oppfølging vis det ikke er noe farlig?? noen andre så har fått hørre dette, eller har peiling?? ble satt fram 4 dager, så det var litt gøy da! klem

Videoannonse
Annonse
Gjest poäng
Skrevet

Jeg fikk også den beskjeden, i tillegg har fosteret en ekkorik tarm + en tom fostersekk i livmoren (var tvillinger), morkake foran livmormormunnen og en blodansamling foran den igjen.

Vi får trøste oss med at vi får ekstra ul og dermed får se knøttene enda mer!

Skrevet

Gratulerer med jente i magen! Utvidet nyrebekken sier ikke meg noe heller, men synes du skal stole på jordmor når hun sier det ikke er farlig. Det er jo mye som kontrolleres og sjekkes uten at det er noe farlig av den grunn. Jeg går jo både til tannlege og optiker for sjekk, uten at det er noe farlig om jeg har fått litt plakk på tennene eller har fått et halvt trinn dårligere syn. Jeg gjør det jo for å forebygge problemer, og at ting skal kunne gjøres noe med tidlig dersom noe ikke skulle utvikle seg helt bra. Sånn er det jo med kontroll av barnet i magen også. Det er sikkert ikke noe farlig, men de vil kontrollere slik at de kan følge med på at alt utvikler seg sånn som det skal, og at de kan fange det opp så tidlig som mulig dersom det skulle være noe som ikke utvikler seg helt etter boka.

Flere av venninnene mine har gått til ekstrakontroller på grunn av både det ene og det andre, men alle har fått sunne og friske barn! Så bare kos deg med graviditeten, og stol på at du er i trygge hender. Det er uansett ikke sunt å gå rundt å være bekymret!

Skrevet

min hadde det :) og grunnen er at det er en stund siden de har tissa :) hvertfall det jm sa til meg!! det utvida nyrebekkenet er nå 2 år og snorker ved siden av meg så:))

Skrevet

ja, jeg får nok bare se litt positivt på at de vertfall følger meg godt opp, å krysse fingrene for at alt går bra! takk for svar jenter! beroligger å høre om andre i samme situasjon! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...