Hedda39 Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Hei folkens,.. Fikk i helgen svar på samboers andre sædprøve,..den var verre enn sist,- men har nå fått pergo og antibiotika av lege,Purvis for å fjerne mulig infeksjon. ( Håper kuren hjelper.) Jeg fikk svare på mine prøver i dag,... og endelig jeg har garantert hatt eggløsning:) Hurra!!!! Sist fikk jeg beskjed at el ikke hadde funnet sted,... så litt lys i tunellen er det jo. Håpet er å få sendt avgårde søknad om prøverør iløpet av våren. Står mellom å velge Porsgrunn og Riksen,...noen råd??? Neste håp er at jeg blir gravid innen 2010,..og er mamma i 2011!!! Litt positiv i dag,... selv om helgen var pyton med dårlige svar på hans prøve!! Har jeg grunn til å være litt positiv,...???? Redd for at det blir en lang ventetid for oss,.... men ,... etter 2 år og 3 mnd som prøvere klarer vi litt til,.. bare det klaffer så!!!!! Stor vår klem fra meg..
MC81 Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Det var jo både gode og dårlige nyheter for deg på en gang! Jeg tror det blir 2011 barn på dere!!! Jeg tipper riksen har mer erfaring og større kunnskap, men samtidig kan det kanskje være lengre ventetid der? Kanskje spørre om det! Hvis det ikke er så stor forskjell på ventetid ville jeg nok valgt riksen!! Krysser fingre og tør for at det om ikke lenge er deres tur! Stor klem!!
Hedda39 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Hei,..takk for svar MC81! Håper det blir vår tur nå veldig snart...Ser for meg at jeg er ganske så gravid på denne tiden neste år??? Ønsketenknig sikkert bare,.... Har kontaktet healer nå,.. skal ta en prat med henne på tlf på mandag, så får jeg se om hun kan hjelpe oss. Hvordan går det med deg???? Formen god ( tror det!!). Veldig lenge siden jeg har brukt noe av evene,.. men fikk en veldig følelse av gutt på deg ,.. Tusen takk for rådet om sykehus,... vi får se hva vi lander på. Har hørt at Porsgrunn er veldig bra,.. men riksen har vel kanskje bredere kunnskap som du sier... Ha en flott vår,.. PS: Håpet er jo at kuren skal virke på samboer,.. så kvaliteten blir bedre,... og jeg blir gravid av meg selv;) Men lurt å begynne ivf uansett.
Hedda39 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2010 Håper du har rett,...Noen som ser når i 2001,.... ( 1. eller 2. halvdel av året).....
Hedda39 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 Å, det hadde passet perfekt,... men tviler litt,... kommer jo ikke igang men prøverør før høsten/ vinteren...Men kanskje det skjer et lite under:) " Håååååper"
Hedda39 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2010 Bare dytter litt jeg,... kan jo hende noen får inn noe;) Er nesten litt stolt over meg selv,....Trodde jeg skulle bikke under av alt dette, vær flere år nå mes store påkjenninger( både av dette pluss en del annet).. men jeg holder ut,... Faktisk litt positiv om dagen også,..... !!! ( Uff, vet det er pga av jeg vet vi traff el),.. og har et ørlite håp igjen,... men siden hans siste sædprøve var veldig dårlig så er det jo så og si umulig,... Men klarer ikke la vær å håpe!!! Kanskje det er en celle som er sterk nok!!!! Fingre krysses,... men slapper litt av også siden jeg vet at søknaden om assistert befrukting sendes snart!!! At det går ann å ønske seg noe så sterkt,... åååå det lille barnet vi får en gang skulle bare visst hvor mye det er ønsket!!!!!!! Håper bare det ikke kun blir med å drømme,... Lest litt på forum om de som forblir barnløse,.. det er skrekken!!!! Får vondt når jeg leser slikt!! god natt,..!!
Tante_Esel Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 hei aurora jenta mi! Håper så inderlig det ordner seg for deg snart!! Jeg fikk opp november på graviditet på deg nå jeg... tror det er november 2011 jeg får inn faktisk. men håper jeg tar feil, for jeg unnr deg en liten knert i magen
Hedda39 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2010 Hei lille venn:) Hvordan går det med deg ??? jeg unner også en i magen snart,..... vi har venta lenge nok!!! Jeg er 7 år eldre enn deg( tror jeg),... så du skjønner sikkert at jeg håper du tar feil!!! November 2011 blir forferdelig lenge til:( Og ikke barn før i 2012,.. Uff,... nei,du så visst feil denne gangen,.. hi hi:) SKAL ha barnet vårt innen 2011!!!! Stoooooor og god klem. ( Tør ikke spå deg nå,.... har ikke roen!!!!)
Tante_Esel Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 heisann! har spurt pendelen igjen i dag... du skjønner den var litt tvetydig i går... derfor jeg slet md året... men tror faktisk jeg tok feil... får opp oktober, 2010 og jente veldig tydelig her i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0) Snuppa det ordner seg!! Må bare komme lykke til snille piker snart vettu jeg skal få meg hundevalp i morra er jo nesten som en baby det også... håper det hjelper litt på graviditetstankene mine sender deg masse kjærlighet og lykke stor klem vi må bare huske at den som venter på noe godt venter ikke forjeves!!!
Hedda39 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2010 Håper denne pendelen hadde virkelig kontakt ,... for ei jente neste sommer hadde blitt mer enn perfekt:):) Har lyst til å koble ut denne graviditetstanken en stun d jeg også,.. ikke prøve å bli det men ta en PAUSE frem til høsten,.. kjenner jeg er kjempelei el tester og "plikt sex", Ringer en healer på mandag,...( lyst til å rense ut en del grums,....) Kos deg masse men hundevalpen deres,... Hørtes koselig ut,.. Mange gode tanker din vei.. stor klem
Hedda39 Skrevet 25. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 25. april 2010 Noen som klarer å få frem når ivf behandlingen starter??? Lurer også veldig på hvordan samboers neste sædprøve blir,... håpet hadde vært om den prøven hadde vært bra!! Om noe detter ned i hodet deres ang oss så send meg gjerne noen ord,.... nærmer seg 2,5 års prøving,... Ønsker meg så sterkt en liten en i magen!!!! Klem til alle dere
Hedda39 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 2. mai 2010 Dytter i håp om at noen ser et lyspunkt der fremme,.... tiden står stille føler jeg,... og redselen for at vi aldri blir foreldre kommer mer og mer,..Ønsker meg så veldig en liten famile,- ønsker så veldig å være mamma for noen. Litt lei meg i dag kjenner jeg..... Titter ut og ser nabolaget med barn og foreldre som koser seg ute sammen,... det er et samhold jeg ønsker å være en del av. Uff,..ikke greit dette her. Gode klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå